گوشي سامسونگ مدل I780 وارد بازار تلفن همراه تهران مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که جزو جديدترين محصول سامسونگ است با گارانتي شرکت “پارس مايکروتل” در بازار تلفن همراه عرضه خواهد شد.مدل فوق که از  ماه سپتامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است با ۱۲۰ گرم وزن بر روي چهار باند فرکانسي HSDPA ، GSM 900 ، GSM …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که جزو جديدترين محصول سامسونگ است با گارانتي شرکت “پارس مايکروتل” در بازار تلفن همراه عرضه خواهد شد.مدل فوق که از  ماه سپتامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است با ۱۲۰ گرم وزن بر روي چهار باند فرکانسي HSDPA ، GSM 900 ، GSM 1800 و GSM 1900 کارمي کند.
صفحه نمايش اين گوشي لمسي و از نوع TFT با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ است و مجهز به دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي داراي فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم VGA است.
همچنين اين مدل که جديدترين محصول شرکت سامسونگ است داراي سيستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.0 Professional است و قابليت نمايش فايل هاي آفيس را دارد.
در همين حال گوشي سامسونگ مدل i780 داراي فناوري بلوتوث نسخه دو A2DP است.قيمت دقيق اين گوشي تا زمان عرضه نهايي دربازار تلفن همراه قابل تشخيص نخواهد بود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا