تست ميداني بر روي فركانس هاي راديويي ۲۳ و ۳۸ رو به اتمام است

رييس كنسرسيوم توليد شش ميليون تجهيزات شبكه ارتباطات سيار در گفت و گو با موبنا اظهار داشت: : تاييديه فركانس راديويي ۱۸ دريافت شده و در حال تست  است .مهندس  منصور كبيري رهني با بيان اين که مراحل نصب راديويي فركانس ۱۸ به اتمام رسيده و تست هاي آزمايشگاهي  و تحقيقاتي آن نيز انجام شده …

رييس كنسرسيوم توليد شش ميليون تجهيزات شبكه ارتباطات سيار در گفت و گو با موبنا اظهار داشت: : تاييديه فركانس راديويي ۱۸ دريافت شده و در حال تست  است .
مهندس  منصور كبيري رهني با بيان اين که مراحل نصب راديويي فركانس ۱۸ به اتمام رسيده و تست هاي آزمايشگاهي  و تحقيقاتي آن نيز انجام شده ،ادامه داد: در حال حاضر در منطقه اي از ورامين راديو فركانس ۱۸   نصب شده و مراحل تست ميداني خود را كه در  مراحل پاياني است؛ را  سپري مي كند.
وي با بيان اين مطلب كه توليدات مرتبط  با راديو فركانس  38 بعد از راديو فركانس ۲۳ آغاز مي شود، خاطر نشان كرد: پس از به اتمام رسيدن مراحل تست ميداني،  تاييد يه نهايي بعد از ارائه گزارش آن به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي صادر مي شود و پس از آن براي توليد انبوه آماده مي شود.
وي گفت: توليد انبوه راديو متناسب با انتن هاي BTSصورت مي گيرد گفت: BTS هايي كه طراحي و توليد شده در حال نصب است و بعد از يك فاصله زماني راديوها  بايد مورد استفاده قرار بگيرند.
كبيري با اعلام اين خبر كه همه ي اين اقدامات در استان هاي جنوبي انجام مي گيرد؛ در پايان خاطر نشان كرد : گزارش هاي تست الكترونيكي و ميداني به اين سازمان ارسال مي شود و استاندارد بودن توليدات توسط سازمان مورد بررسي قرار مي گيرد.
کنسرسيوم توليدات شش ميليون خط تلفن همراه، متعهد به توليد سه هزار و ۵۶۶ آنتن BTS ،۶۰ سيستم BSC و مرکز کنترل OMC، دو هزار و ۲۵۵ لينک راديو و سه‌هزارو ۵۶۶ آنتن GSM و ملحقات آن است که تمام آنها در داخل کشور طراحي و ساخته مي‌شوند.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا