ارايه گوشي “واتر کوب” در بازار چين

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شکل ظاهري اين تلفن همراه با طراحي شبيه حباب هاي آب بسيار زيبا و جذاب است و از قابليت هاي اين تلفن همراه مي توان به بلوتوث و پشتيباني از سه باند راديويي GSM اشاره کرد.اين تلفن همراه با ۶رنگ متفاوت و قيمت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شکل ظاهري اين تلفن همراه با طراحي شبيه حباب هاي آب بسيار زيبا و جذاب است و
از قابليت هاي اين تلفن همراه مي توان به بلوتوث و پشتيباني از سه باند راديويي GSM اشاره کرد.
اين تلفن همراه با ۶رنگ متفاوت و قيمت ۱۷۵ دلار در چين ارايه مي شود و در اين خبر از شرکت سازنده اين گوشي نامي به ميان نيامده است.
چين کشوري است در آسياي شرقي با مساحتي حدود ۹ميليون و۵۷۲هزارو۹۰۰کيلومتر مربع. جمعيت اين کشور حدوديک ميلياردو ۲۹۸ميليون و۸۴۸هزارنفر و پايتخت آن پکن مي باشد.
چاينا موبايل، بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه چين در ماه ژوئن ۶/۷ ميليون کاربر به تعدادکاربران خود افزوده است و تعداد کاربران اين شرکت در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
تعداد کاربران چين تا پايان جولاي به ۳۸/۶۰۸ ميليون نفر رسيد که نسبت به ماه گذشته ۲۷/۱ درصد و نسبت به سال گذشته ۶۳/۱۹ درصد افزايش يافته است.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا