آتش سوزي در پاساژ علاءالدين ۴۰۰ ميليون تومان خسارت برجاي گذاشت

به گزارش خبرنگار موبنا، علت اصلي اين حادثه اتصالي در فن هواکش يکي از مغازه هاي طبقه همکف در بامداد روز سه شنبه اعلام شده است.اين حادثه که در ساعت ۲ بامداد روز گذشته اتفاق افتاد تلفات جاني به همراه نداشته است.برخي از صاحبان مغازه هاي پاساژ، ضررو زيان ناشي از اين آتش سوزي را …

به گزارش خبرنگار موبنا، علت اصلي اين حادثه اتصالي در فن هواکش يکي از مغازه هاي طبقه همکف در بامداد روز سه شنبه اعلام شده است.
اين حادثه که در ساعت ۲ بامداد روز گذشته اتفاق افتاد تلفات جاني به همراه نداشته است.
برخي از صاحبان مغازه هاي پاساژ، ضررو زيان ناشي از اين آتش سوزي را در حدود ۴۰۰ ميليون تومان برآورد کردند در حالي به گفته برخي ديگر از شاهدان حادثه ، اين مغازه ها با خسارت چنداني روبرو نشده اند.
بعضي از شنيده ها حاکي از آن است که در محل آتش سوزي کپسول آتش نشاني براي مهار فوري حريق وجود نداشته و به همين دليل تا زمان حضور آتش نشانان درمحل ، زبانه آتش به مغازه هاي مجاورنيزکشيده شده است.
گفتني است مغازه هاي آتش گرفته شده اين پاساژ در طبقه همکف بوده که به دليل کمبود امکانات حفاظتي به سايرمغازه ها نيزسرايت کرده است.
البته با اطلاع  آتش نشاني، نيروهاي ايستگاه هاي ۱۰۶ و ۱۰۱ و ۱۰۸ اين سازمان در ساعت ۲ و دو دقيقه بامداد روز گذشته به خيابان جمهوري، تقاطع حافظ اعزام شدند.
آتش‌نشانان با رسيدن به محل حادثه به سرعت در آرايش عملياتي قرار گرفتند. دو گروه در طبقه همكف از دو جهت عمليات خود را آغاز كردند و با لوله‌ آبدهي آتش‌نشاني كانون آتش را در فضايي به مساحت ۶۰ متر مربع كه شعله‌ور بود خاموش كردند.
 يك گروه ديگر از آتش‌نشانان نيز با استفاده از دستگاه تنفسي تمام طبقات را به دقت بازديد و بررسي و با راه اندازي دستگاه فن فشارمثبت دود ناشي ازآتش‌سوزي را تخليه كردند.
در حال حاضر كارشناسان علت و ميزان خسارت واقعي اين آتش‌سوزي را بررسي مي‌كنند.
پاساژ علاءالدين يکي از بزرگترين مراکز خريد گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي آن در پايتخت است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا