امكان قطع و وصل شخصي سيم كارت و دريافت ريز مكالمات از طريق تلفن

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي و بين‌الملل شركت ارتباطات سيار ايران، خدمات غيرحضوري اين شركت از جمله قطع سيم كارت مفقودي، قطع و وصل شخصي سيم كارت و دريافت ريز مكالمات از طريق تلفن فعلا در فاز نخست فقط در استان تهران آماده ارائه است.متقاضيان اين خدمات مي‌توانند با مراجعه به …

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي و بين‌الملل شركت ارتباطات سيار ايران، خدمات غيرحضوري اين شركت از جمله قطع سيم كارت مفقودي، قطع و وصل شخصي سيم كارت و دريافت ريز مكالمات از طريق تلفن فعلا در فاز نخست فقط در استان تهران آماده ارائه است.
متقاضيان اين خدمات مي‌توانند با مراجعه به پرتال «همراه اول» به آدرس WWW.MCI.ir درخواست عضويت را پر كرده و پس از تأييد پست الكترونيك ارسالي از همراه اول، فرم تعهد استفاده از خدمات غيرحضوري را كامل كنند و پرينت آن را با مدارك لازم (كارت ملي به همراه شناسنامه تلفن همراه) به ادارت هشتگانه مشتركان دولتي تحويل دهند.
اين گزارش مي افزايد: پس از طي مراحل گفته شده دو رمز يكي براي خدمات اينترنتي و ديگري براي خدمات از طريق تلفن IVR‌به پست الكترونيك فرد متقاضي ارسال خواهد شد.
طبق اين گزارش دو خدمت اول از طريق اينترنت و دريافت ريزمكالمات از طريق تلفن ثابت با شماره ۸۱۷۱۶۱ انجام مي‌پذيرد.
در پايان اين گزارش آمده است تعرفه سرويس‌هاي دريافتي از طريق e-care بر اساس تعرفه‌هاي مصوب انجام خواهد شد و در صورت بروز هرگونه اشكال يا پرسش شماره تلفن ۰۹۹۹۰و پست الكترونيك e-care@mci.ir پاسخگو است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا