آزمايش سرويس پرداخت موبايلي NFC توسط تلسترا استراليا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تلسترا اعلام کرد اين سرويس را با همکاري  NAB بانک محلي اين کشور و “ويزا” به صورت آزمايشي در اختيار گروهي از کاربران و تاجران شرکت کننده، در ملبورن قرار مي دهد.سرويس مذکور اين امکان را در اختيار شرکت کنندگان در آزمايش مي گذارد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تلسترا اعلام کرد اين سرويس را با همکاري  NAB بانک محلي اين کشور و “ويزا” به صورت آزمايشي در اختيار گروهي از کاربران و تاجران شرکت کننده، در ملبورن قرار مي دهد.
سرويس مذکور اين امکان را در اختيار شرکت کنندگان در آزمايش مي گذارد که از راه دور کاربرد نرم افزار کارت هاي اعتباري ويزا NAB را روي سيم کارت هاي تلسترا دانلود کنند.
تلسترا در اين باره گفت:کاربران با اين سرويس قادر خواهند بود کالا ها و سرويس هايي به ارزش کمتر از ۳۵دلار را خريداري کنند.
تلسترا اعلام کرد در نظر داريم با ارايه راهکارها و سرويس ها ي جديد تر روش هاي ساده تري را در اختيار کابران خود قرار دهيم.
“کريس کلرک”مدير استراليا و نيوزلند ويزا گفت:در حال حاضر کاربران از تلفن همراه براي بهره برداري از سرويس هاي موسيقي ،پيامک ،دسترسي به اينترنت پرسرعت استفاده مي کنند و کاربردهاي پرداخت موبايلي به عنوان يکي ديگر از راهکارهاي منطقي اين سرويس ارتباطي براي آينده به شمار مي آيد.
تعداد کاربران در استراليا تا ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۲ميليون مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است..
در اين کشور۶اپراتور ارتباطي وجود دارد که تلسترا با ۹ميليون و۳۰۰هزار کاربر رتبه اول را در ميان ديگر رقبايش دارا است.
Network File Control (NFC،نقطقه مشترک کنترل و فرماندهي براي انتقال داده فايل به درون سرويس هاي مسقر در شبکه است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا