۴۳۲ پروژه مخابراتي در استان آذربايجان غربي افتتاح شد

به گزارش موبنا دکتر صمد مومن بالله معاون وزير ارتباطات در مراسم افتتاح اين پروژه ها گفت: افتتاح پروژه هاي مخابراتي در کشور به مناسبت هفته دولت، با هدف افزايش و توسعه امکانات مخابراتي به مشترکان است. وي با اشاره به اجراي اصل ۴۴ قانون اساسي در راستاي خصوصي سازي مخابرات کشور اظهار داشت: شرکت …

به گزارش موبنا دکتر صمد مومن بالله معاون وزير ارتباطات در مراسم افتتاح اين پروژه ها گفت: افتتاح پروژه هاي مخابراتي در کشور به مناسبت هفته دولت، با هدف افزايش و توسعه امکانات مخابراتي به مشترکان است.
وي با اشاره به اجراي اصل ۴۴ قانون اساسي در راستاي خصوصي سازي مخابرات کشور اظهار داشت: شرکت مخابرات ايران اولين دستگاهي است که در سطح کشور توانسته کل سهم خود را عرضه کند.
مومن بالله افزود: بحث رقابت بين اپراتورها و کاهش قيمتها و تعرفه ها در اجراي خصوصي سازي بيشترين سود را نصيب مشترکان خواهد کرد.
در آيين افتتاح اين پروژه ها همچنين رحيم سجادنيا مديرعامل شرکت مخابرات استان آذربايجان غربي به پروژه هاي افتتاح شده اشاره کرد و گفت: اين طرحها شامل ۴۳ مرکز تلفن، ۳۲ کافو نوري، ۱۹۴ پروژه تلفن همراه، ۱۰۹ پروژه راه دور و ۹ پروژه ديتا است که اين طرحها حاصل تلاش و کوشش تمامي دست اندرکاران مجموعه اين شرکت است .
مديرعامل شرکت مخابرات استان آذربايجان غربي افزود: هدف ما خدمت رساني به مردم استان است و در اين راستا تمام سعي و تلاش خود را بکار خواهيم گرفت.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا