دانشجويان تمايل دارند از گوشي هاي ساده استفاده کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، در اين تحقيق که در ميان  707 دانشجوي دوره ليسانس دانشگاه “نيو همپشاير”انگليس صورت گرفته است مشخص شد تماس،پيام کوتاه،و ساعت بيشترين کاربرد را در ميان اين دانشجويان دارا هستند.بر اساس اين تحقيق ،۹۱درصد از اين دانشجويان گفته اند که از تلفن همراه براي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، در اين تحقيق که در ميان  707 دانشجوي دوره ليسانس دانشگاه “نيو همپشاير”انگليس صورت گرفته است مشخص شد تماس،پيام کوتاه،و ساعت بيشترين کاربرد را در ميان اين دانشجويان دارا هستند.
بر اساس اين تحقيق ،۹۱درصد از اين دانشجويان گفته اند که از تلفن همراه براي برقراري تماس،۸۷درصد براي ارسال پيامک و ۸۰درصد نيز گوشي را براي استفاده از ساعت آن به کار مي برند.
اين دانش آموزان  در ادامه اين آزمايش علاقه خود را براي استفاده از  تلفن هايي با ويژگي هاي عملي و کاربردي اعلام کردند.
“چاک مارتين” يکي از استادان اين دانشگاه با بيان اينکه دانشجويان تمايل زيادي به استفاده از سرويس هاي تماس،پيامک و ساعت تلفن همراه دارند گفت:ويژگي هايي چون بازي،ايميل،موسيقي و غيره کمترين استفاده را در ميان اين قشر از افراد به خود اختصاص داده اند.
۶۸درصد از دانشجويان در مورد اينکه دوست دارند در اينده ،تلفن همراهشان چه ويژگي هايي داشته باشد گفتند: دوست دارند باتري تلفن همراه به صورت مادام العمر درآيد که نياز به شارژ نداشته باشد و ۵۸درصد نيز گفته اند دوست دارند تلفن همراهي ضد آب داشته باشند.
در جواب اين سوال تعداد اندکي نيز گفتند تمايل دارند تلفن همراه شان به دستگاه مراقبت ها ي ويديويي،ويديو پروژکشن و ويرايش ويديويي مجهز باشد.
۸۶درصد دانشجويان در اين تحقيق قيمت هاي بالاي گوشي ها ي پيشرفته را يکي ديگر از دلايل تمايل آنها به استفاده از گوشي هاي ساده و ارزان اعلام کرده اند.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا