استقبال از گوشي هاي ارزان قيمت رو به افزايش است

“پيام آرش” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: به دليل پايين بودن قيمت سيم کارت هاي اعتباري استقبال از گوشي هاي ارزان قيمت در بازار تلفن همراه خيابان جمهوري تهران رو به افزايش است.اين کارشناس معتقد است: در زمان حاضر نوکيا صاحب بيشترين تعداد گوشي هاي ارزان قيمت در ميان تمامي  گوشي …

“پيام آرش” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: به دليل پايين بودن قيمت سيم کارت هاي اعتباري استقبال از گوشي هاي ارزان قيمت در بازار تلفن همراه خيابان جمهوري تهران رو به افزايش است.
اين کارشناس معتقد است: در زمان حاضر نوکيا صاحب بيشترين تعداد گوشي هاي ارزان قيمت در ميان تمامي  گوشي هاي موجود در بازار است که با اين امر ميزان سوددهي نوکيا به خصوص با در نظر گرفتن حجم فروشي که در قسمت گوشي‌هاي ارزان‌قيمت بازار دارد، بالا است.
آرش تصريح کرد: هم اکنون گوشي هاي ارزان قيمت موجود در بازار در ميانگين قيمت ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار ريال قرار دارد.
وي افزود: همچنين استفاده از تلفن همراه توسط کودکان و افراد بزرگسال باعث شده که استقبال از گوشي هاي ارزان قيمت   افزايش يابد.
اين کارشناس دليل اين امر را فناوري ساده اين نوع گوشي ها   و امکان استفاده راحت تر براي اين دو قشر سني عنوان کرد.
پيش از اين نيز مديرعامل شرکت “پارس کامتل” عرضه کننده رسمي گوشي هاي سوني اريکسون و موتورولا به افراد زير ۱۴ سال توصيه کرده بود که گوشي هاي ارزان قيمت را انتخاب کنند چرا که اين گوشي ها فاقد امکاناتي همچون دوربين و بلوتوث است و نگراني خانواده ها را براي استفاده نامناسب فرزندان از تلفن همراه کاهش مي دهد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا