دو خبر از استراليا و اسکاتلند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اسلش دات”، شرکت تلوس سرويس هاي ارايه شده به کاربران  در زمستان گذشته را  لغو و کاربران را مجبور به پذيرش سرويس هاي جديد EV-DO کرده است. علاوه بر اين کاربران روستايي مجبورند با صرف نظر کردن از سرويس هاي ۷۵ دلاري، سرويس هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اسلش دات”، شرکت تلوس سرويس هاي ارايه شده به کاربران  در زمستان گذشته را  لغو و کاربران را مجبور به پذيرش سرويس هاي جديد EV-DO کرده است.
علاوه بر اين کاربران روستايي مجبورند با صرف نظر کردن از سرويس هاي ۷۵ دلاري، سرويس هاي انتقال ۱ گيگابايت داده را با قيمت ۶۵ دلار در ماه بپذيرند.
در صورت عدم توافق با قراردادهاي جديد تلوس کاربران مجبور مي شوند با پرداخت هزينه لغو زودهنگام قرارداد اپراتور خود را تغيير دهند.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در کانادا  به ۳۶/۱۹ ميليون نفر  و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۹/۵۷ درصد است.
۶ اپراتور در کانادا فعال هستند که مهمترين آنها “راجرز” با ۱۵۵/۷ ميليون مشترک تلفن همراه است.
 “تلوس” سومين اپراتور کانادا است و تعداد کاربران اين شرکت تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ، ۴۰۷/۵ ميليون نفر گزارش شده است.
همچنين در خبرها آمده است که پليس اسکاتلند در سراسر اين کشور يک قانون سخت گيرانه را براي رانندگاني که در حين رانندگي از تلفن همراه استفاده مي کنند اعمال کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از آسوشيتدپرس، بر اساس اين گزارش رانندگاني که در حين رانندگي از تلفن همراه استفاده کنند ملزم به پرداخت ۶۰ پوند جريمه مي شوند و اگر همچنان به تخلف ادامه دهند پس از سه بار خلاف، گواهي نامه رانندگي آنها گرفته مي شود.
بر اين اساس دادگاه مي تواند به عدم صلاحيت آنها راي داده و رانندگان اتوبوس و وسايل نقليه را به پرداخت يکهزار يا ۲ هزار و ۵۰۰ پوند جريمه کند.
۱۱۲/۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا