دوخبر از وب سايت موبايلي و تلسترا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اترابلک برد، مدير اجرايي، بازاريابي و فروش اين شرکت کشتيراني مي گويد: اغلب مردم هنگامي که در مسافرت هستند از تلفن همراه شان براي انجام دادن بعضي از کارها استفاده مي کنند و اين کاربرد جديد امکان دستيابي جديد براي چک کردن جزييات و برنامه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اترابلک برد، مدير اجرايي، بازاريابي و فروش اين شرکت کشتيراني مي گويد: اغلب مردم هنگامي که در مسافرت هستند از تلفن همراه شان براي انجام دادن بعضي از کارها استفاده مي کنند و اين کاربرد جديد امکان دستيابي جديد براي چک کردن جزييات و برنامه را در سفرهاي دريايي براي کاربران از هر جايي امکان پذير مي کند.
 کاربراني که وب به سايت ها از طريق تلفن همراه  دسترسي دارند به طور خودکار دوباره به سايت هاي موبايلي جديد راهنمايي مي شوند.
نام اين شرکت کشتيراني ذکر نشده است.
همچنين در خبرها آمده است که واحد تجاري “بيگ پوند”تلسترا اپراتور استراليايي اعلام کرد هزينه سرويس ها ي پهن باند تلفن همراه خود را تغيير داده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي”مبونا”به نقل از سايت ” تک ورد”،تلسترا اعلام کرد هزينه سرويس هاي پهن باند تلفن همراه را کاهش داده است و تصميم دارد اين کاهش را براي کارت هاي موبايلي بي سيم قابل استفاده در مودم هاي بي سيم نيز اجرا کند.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:تلسترا درنظر دارد با ارايه سرويس هاي ۱۰گيگا بايتي تعداد طرح ها و سرويس هاي پهن باند را کاهش داده و امکان استفاده از اين سرويس ها را براي کاربران ساده تر کند.
“جاستين ميان” مدير عامل بيگ پوند با ابراز خرسندي از طرح سرويس هاي پهن باند بي سيم جديد ،اين طرح را يکي از اقداماتي دانست که شرکت براي کاربراني  ارايه داده  که خواستار سرويس هاي پهن باند بي سيم با کيفيت و معتبر هستند .
  تعداد کاربران در استراليا تا ژوئن ۲۰۰۶ميلادي حدود ۱۹ميليون و۸۰۰هزار مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶اپراتور ارتباطي وجود دارد که تلسترا با ۹ميليون و۳۰۰هزار کاربر رتبه اول را به خود اختصاص داده اند.
۱۳۴/۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا