آغاز فروش نخستین گوشی جهان مبتنی بر فضای پردازش ابری

به گزارش موبنا، آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند این گوشی هوشمند را پیش‌خرید کنند،‌ مدل قفل نشده آن را با قیمت ۳۹۹ دلار در اختیار می گیرند. این گوشی هوشمند در دو رنگ سبز نعناعی و مشکی نیمه‌شب ساخته شده است و شرکت سازنده می‌گوید که از فوریه ۲۰۱۶ آن را به دست کاربران …

به گزارش موبنا، آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند این گوشی هوشمند را پیش‌خرید کنند،‌ مدل قفل نشده آن را با قیمت ۳۹۹ دلار در اختیار می گیرند. این گوشی هوشمند در دو رنگ سبز نعناعی و مشکی نیمه‌شب ساخته شده است و شرکت سازنده می‌گوید که از فوریه ۲۰۱۶ آن را به دست کاربران جهانی می‌رساند.

اگر دقیقا در مورد این محصول آگاهی ندارید باید گفت که این گوشی هوشمند به صورت کامل مبتنی بر فضای پردازش ابری ساخته شده است و حافظه داخلی آن با این فضا در ارتباط است تا بتوانند در هر مکان و زمانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

همه اطلاعاتی که از طریق این گوشی هوشمند به فضای ابری انتقال پیدا می‌کند به صورت آفلاین هم در دسترس است. شرکت Nextbit اعلام کرد که هنگام فروش این دستگاه ۱۰۰ گیگابایت حافظه مجازی رایگان مبتنی بر فضای ابری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و کاربران در صورت لزوم می‌توانند این حافظه را به صورت رایگان افزایش دهند.

شرکت Nextbit که این گوشی هوشمند را تولید کرده است توسط کارمندان اسبق دو شرکت HTC و گوگل تاسیس شد. این شرکت هم‌اکنون وارد طرح شتاب‌دهنده Kickstarter شده‌اند و ماه گذشته توانستند ۱.۳۶ میلیون دلار سرمایه جدید در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا