تي موبايل بيش از ۱۲۰هزار دستگاه آيفون فروخت

به گزار ش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”حميد اخوان ” مدير اجرايي تي موبايل گفت: از اين تعداد  75هزار گوشي در آلمان و بقيه در ديگر کشورهايي که اين شرکت در آن نمايندگي دارد ، بفرئش رسيده است.وي همچنين خاطر نشان کرد ، تي موبايل گوشي نسل سومي آيفون را در …

به گزار ش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”حميد اخوان ” مدير اجرايي تي موبايل گفت: از اين تعداد  75هزار گوشي در آلمان و بقيه در ديگر کشورهايي که اين شرکت در آن نمايندگي دارد ، بفرئش رسيده است.
وي همچنين خاطر نشان کرد ، تي موبايل گوشي نسل سومي آيفون را در کشورهاي هلند و اتريش نيز عرضه کرده است.
اخوان با بيان اين که اين ميزان  فروش در حالي صورت گرفت که اپراتور مذکور با مشکلات فراواني در عرضه و توزيع اين گوشي مواجه بوده است، افزود: انتظار داريم ميزان فروش اين گوشي در ماه هاي آينده رشد قابل توجه داشته باشد.
وي  گفت که همزماني ارايه آيفون از سوي اپل در ۲۲کشور جهان موجب  رقابت شديد شرکت ها و کشورها در فروش اين گوشي شده است.
مدير اجرايي تي موبايل ، سرويس هاي مرور وب آيفون جديد را  بسيار سريع تراز نمونه هاي قبلي ان که در نيمه سال ۲۰۰۷ ميلادي عرضه شد، دانست.
تي موبايل اپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آلمان،آمريکا،شيلي،کلمبيا،پاراگوئه،اروگوئه،مکزيک،پورتريکو،اکوادور،پرو،برزيل،جمهوري دومنيکن،گواتمالا،هوندوراس،نيکاراگوئه،اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
GSM,GPRS,EDGE,UMTS,CDMA,CDMA2000سرويس هايي است که توسط اين اپراتور ارايه مي شود و تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷حدود۱۱۳ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است.
شرکت “تي موبايل” درآمد خالص خود را در فصل دوم سال جاري ۴۵۲ ميليون دلار اعلام کرد و درآمد اين شرکت نسبت به زمان مشابه سال گذشته که  350 ميليون دلار بوده ،  102 ميليون دلار افزايش داشته است.
درآمد کلي اين شرکت در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي ۴۷/۵ ميليارد دلار برآورد شده که اين ميزان درزمان مشابه سال گذشته ۷۸/۴ ميليارد دلار بوده است.
درآمد سرويس هاي اين شرکت در سال گذشته ۹/۴ ميليارد دلار بوده است.
اين شرکت تصميم دارد با ارايه سرويس هاي نسل سومي در سال جاري موفقيت خود را چند برابر کند.
تعداد کاربران تلفن همراهي درآلمان تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۲.۷درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور ارتباط از راه دور فعاليت مي کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا