ارايه کارت اعتباري ويزا به کاربران در خاورميانه

به گزارش گروه اخبار خارجي”مونبا”به نقل از سايت “مينا فن” ،يک مقام آگاه در اين باره گفت:به دليل افزايش سفرهاي برون مرزي ساليانه حدود ۲۴۰ميليارد دلار ارز از کشورهاي منطقه خاورميانه خارج مي شود که ارايه اين کارت اعتباري مي تواند در سهولت بخشيدن به نقل و انتقال پول موثر واقع شود.وي که نامش ذکر …

به گزارش گروه اخبار خارجي”مونبا”به نقل از سايت “مينا فن” ،يک مقام آگاه در اين باره گفت:به دليل افزايش سفرهاي برون مرزي ساليانه حدود ۲۴۰ميليارد دلار ارز از کشورهاي منطقه خاورميانه خارج مي شود که ارايه اين کارت اعتباري مي تواند در سهولت بخشيدن به نقل و انتقال پول موثر واقع شود.
وي که نامش ذکر نشد ،افزود:ويزا شرکت ارايه دهنده اين کارت در نظر دارد سرويس انتقال پول ويزا  (VMT) را در اختيار ميليون ها کاربر در منطقه خاور ميانه قرار دهد.
وي در ادامه خاطر نشان کرد ،کاربران مي تواند با توجه به شرايط بانک ارايه دهنده  سرويس ، در شعبه بانک پول خود را از طريق اينترنت،تلفن همراه و يا ماشين تحويل خودکارانتقال دهند و نقد کنند.
در فاز اول اين طرح، کارت اعتباري ويزا دراختيار کاربران در اندونزي و سپس سنگاپور قرار مي گيرد که به وسيله آن مي توانند تراکنش ها ي مالي خود را در بيش از ۱۵ کشور از خاورميانه ،اروپا  و آسيا انجام دهند.  
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا