اظهار تمايل اپراتور هندي براي حضور در مزايده اپراتور سوم تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا در زمان حاضر اپراتورهاي اتصالات امارات، STC عربستان، کيوتل قطر ، Zain کويت ، TMI مالزي، چاينا موبايل چين،بريتيش تلکام انگلستان و مگافون روسيه به صورت غيررسمي تمايل خود را براي حضور در مزايده اپراتور سوم اعلام کرده اند.هم اکنون ۱۱ شرکت به صورت ريالي در داخل کشور اقدام به خريد …

به گزارش خبرنگار موبنا در زمان حاضر اپراتورهاي اتصالات امارات، STC عربستان، کيوتل قطر ، Zain کويت ، TMI مالزي، چاينا موبايل چين،بريتيش تلکام انگلستان و مگافون روسيه به صورت غيررسمي تمايل خود را براي حضور در مزايده اپراتور سوم اعلام کرده اند.
هم اکنون ۱۱ شرکت به صورت ريالي در داخل کشور اقدام به خريد اسناد مزايده کرده اند و دو شرکت نيز به صورت يورو و از طريق مشاور خارجي اين مزايده در دبي، نسبت به خريد اسناد اقدام کرده اند.
از ۱۳ شرکت خريدار اسناد ، به لحاظ ماهيتي ۱۰ شرکت ايراني و سه شرکت غير ايراني هستند.
گفتني است خريداران اسناد مزايده اپراتور سوم دو هفته زمان خواهند داشت تا با مذاکره ، طرف نهايي خود را براي حضور در اين مزايده انتخاب کرده و اسناد را به سازمان تنظيم مقررات تحويل دهند.
پاکات پيشنهادي خريداران اسناد مزايده ، دهم آبان ماه بازگشايي خواهد شد.
طبق گفته مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم، پيشنهادات ارائه شده ظرف يک هفته بررسي و نتايج به خريداران اعلام مي شود.
اپراتور سوم که سيم کارت هاي مبتني بر نسل سوم تلفن همراه را ارائه خواهد کرد بايد در مدت ۱۵ سال به ۱۷ ميليون مشترک سرويس دهد.
ارزش سرمايه گذاري اوليه اپراتور سوم ۳۰۰ ميليون يورو برآورد شده است.
۱۲۸/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا