درآمد سه ميلياردو ۷۰۰ميليون دلاري تلکوم اتريش

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ” سلولارنيوز”،تلکوم در گزارش خود علت اين افزايش درآمد را تحيکم موقعيت اين اپراتور در بلاروس به عنوان مالک اصلي ولکام  دومين اپراتور اين کشوراعلام کرد.در ادامه گزارش اين اپراتور آمده است:درآمد عملياتي اين پراتور از ۵۷۳ميليون دلار به ۴۱۰ميليون و ۲۰۰هزار دلار رسيده است …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ” سلولارنيوز”،تلکوم در گزارش خود علت اين افزايش درآمد را تحيکم موقعيت اين اپراتور در بلاروس به عنوان مالک اصلي ولکام  دومين اپراتور اين کشوراعلام کرد.
در ادامه گزارش اين اپراتور آمده است:درآمد عملياتي اين پراتور از ۵۷۳ميليون دلار به ۴۱۰ميليون و ۲۰۰هزار دلار رسيده است که کاهش ۴.۹را نشان مي دهد.
تلکوم در ادامه همچنين اعلام کرد: سود خالص اين اپراتور با ۱۸.۶درصد کاهش به ۴۳۳ميليون  و ۲۰۰هزار دلار رسيده است.
در اين گزارش همچنين درآمد ناخالص اين اپراتور با ۲.۷درصد افزايش ،يک ميليارد و ۴۰۰ميليون دلار برآورد شد.
 هزينه ها ي سرمايه اي دربخش دارايي ها ي ملموس و دارايي هاي ناملموس شرکت با ۷.۰درصد کاهش ۵۱۴ميليون و ۸۰۰هزار دلار برآورد شده و علت  آن را کاهش سرمايه گذاري در هر دو بخش بوده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در اتريش تا پايان فصل دوم سال ۲۰۰۸ ميلادي ۹ميليون و ۴۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه دراين کشور ۱۱۳درصد اعلام شده است.
اتريش چهار اپراتور ارتباطي دارد که تلکوم اتريش با مالکيت موبيلکوم اتريش و  سه ميليون و ۸۵۴هزار کاربر رتبه اول را در بين رقبا به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا