۲.۷ميليون PND در انگلستان به فروش رفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين بررسي، فروش اين تعداد سيستم ، رشد ۵۰ درصدي را نسبت مدت مشابه سال گذشته نشان مي دهد و درآمد حاصل از آن نيز در اين دوره با ۱۰.۶درصد افزايش به ۸۰۰ ميليون دلار رسيده است.اين گزارش ، ميزان و حجم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين بررسي، فروش اين تعداد سيستم ، رشد ۵۰ درصدي را نسبت مدت مشابه سال گذشته نشان مي دهد و درآمد حاصل از آن نيز در اين دوره با ۱۰.۶درصد افزايش به ۸۰۰ ميليون دلار رسيده است.
اين گزارش ، ميزان و حجم فروش اين سيستم را در ژوئن ۲۰۰۸ به ترتيب ۲۸.۲ميليون پوند و ۲۰۹هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد که افزايش ۶.۵درصدي و ۵۱.۵درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان مي دهد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت: کاهش ميانگين هزينه سيستم ها ي ناوبري همراه که قابل استفاده در تلفن همراه نيز هست، دليلي بر رشد استفاده از اين سيستم ها در ميان کاربران انگليسي است.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس ۷۷ميليون و ۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ آن۱۲۷.۶درصد اعلام شده است و اين کشور ۱۴ اپراتور ارتباطي دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا