واگذاري تلفن همراه روستايي به ۳۷ روستا در هفته ۱۷ سال جاري

به گزارش فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استان‌هاي هرمزگان، گيلان، خراسان رضوي و آذربايجان غربي از جمله استان‌هايي هستند كه طي اين هفته امكان استفاده ساكنان برخي از روستاهاي خود را از تلفن همراه روستايي فراهم كرده اند.در اين ميان استان هرمزگان با برقراري تلفن همراه روستايي براي ۱۳ روستا در …

به گزارش فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استان‌هاي هرمزگان، گيلان، خراسان رضوي و آذربايجان غربي از جمله استان‌هايي هستند كه طي اين هفته امكان استفاده ساكنان برخي از روستاهاي خود را از تلفن همراه روستايي فراهم كرده اند.
در اين ميان استان هرمزگان با برقراري تلفن همراه روستايي براي ۱۳ روستا در اين هفته، بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص داده است.
روستا هاي “شهرك مخور چالدران”،” قوزلوي افشار شاهيندژ” و ” هفتوان سلماس” از توابع استان آذربايجان غربي و همچنين روستاهاي “سيدجوزر”، “كشكونيه”، “دهنور”، “كاشي”، “فورخورج”، “سغ” از جمله روستا هاي هستند كه با استفاده از فنآوري GSM از نعمت استفاده از تلفن بهره مند شده‌اند.
بر اساس اين گزارش، طي اين هفته ارتباط رساني به ۳۷ روستا نيز صورت گرفته است كه تمامي اين روستا ها در استان خراسان رضوي هستند.
روستاهاي” شعبان آباد”، “بيامشك”، “سلخي”، “حسن آباد”،”همزارع”،”سياه آب”، “ميان آباد” و “سفيد بالا” از توابع استان خراسان رضوي از جمله روستاهايي هستند كه طي اين هفته ارتباط آن‌ها برقرار شده است.
بهره‌برداري از سه دفتر ICT روستايي در استان‌ بوشهر نيز از ديگر پروژه‌هاي مخابراتي اجرا شد، در هفته ۱۷ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا