حجم معاملات هاچينسون به ۵۱/۱ميليارد دلار رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اسا س گزارش اين شرکت ارتباطي ، تعداد کاربران اين اپراتور در ۱۲ ماه گذشته تنها در اندونزي  با رشد ۶۸درصدي به ۱۱ميليون و ۱۰۰هزار نفر رسيده است.هاچينسون در گزارش خود اعلام کرد در نظر دارد تعداد کاربران فناوري نسل سوم خود را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اسا س گزارش اين شرکت ارتباطي ، تعداد کاربران اين اپراتور در ۱۲ ماه گذشته تنها در اندونزي  با رشد ۶۸درصدي به ۱۱ميليون و ۱۰۰هزار نفر رسيده است.
هاچينسون در گزارش خود اعلام کرد در نظر دارد تعداد کاربران فناوري نسل سوم خود را در فلسطين اشغالي  ،هنگ کنگ و ماکائو افزايش دهد.
هاچينسون اعلام کرد: تعداد کل کاربران ۳G در اين مناطق تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ ميلادي از دو ميليون نفر فراتر رفته است.
اين گزارش درآمد ناخالص هاچينسون را با ۱۴.۷درصد رشد ۴۱۲ميليون و ۵۰۰هزار دلار اعلام کرد و افزود بخش اعظم  اين ميزان درآمد ازسرويس هاي ارايه شده در هنگ کنگ و فلسطين اشغالي  بدست آمده است. 
هاچينسون همچنين اعلام کرد: سود اين شرکت در اين منطقه در شش ماه اول سال جاري از يک ميليون و ۱۸۷ميليون دلار به ۲۹۴ميليون دلار رسيده است.
هاچينسون تلکاميونيکيشن شرکت ارتباطات بين المللي هنگ کنگ است که سرويس هاي خود را در اخيتار ماکائو،فلسطين اشغالي،اندونزي،سري لانکا،تايلند و ويتنام مي گذارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا