سرویس موبایل بانکینگ پست بانک راه اندازی شد

“محمود هراتیان نژادی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری “موبنا” اظهار داشت: هم اکنون سرویس موبایل بانکینگ پست بانک به صورت آزمایشی در حال اجرا است. وی با اشاره به راه اندازی موبایل بانکینگ از طریق سرویس پیام کوتاه گفت: موبایل بانکینگ پست بانک به صورت سراسری است و تمامی اپراتورهای تلفن همراه کشور را …

“محمود هراتیان نژادی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری “موبنا” اظهار داشت: هم اکنون سرویس موبایل بانکینگ پست بانک به صورت آزمایشی در حال اجرا است.
 وی با اشاره به راه اندازی موبایل بانکینگ از طریق سرویس پیام کوتاه گفت: موبایل بانکینگ پست بانک به صورت سراسری است و تمامی اپراتورهای تلفن همراه کشور را پشتیبانی می کند.
این مقام مسئول درباره راه اندازی رسمی این سرویس افزود:  پست بانک در حال پیگیری های لازم است و پرتکل های مربوط به این سرویس  آماده است .
هراتیان نژادی در مورد سرویس موبایل پیمنت پست بانک (پرداخت موبایل) با استفاده از فناوری USSD2 گفت:ارائه این سرویس نیز در دستور کار پست بانک قرار دارد.
وی ادامه داد: پست بانک برای ارائه موبایل پیمنت مشکلی ندارد و شرکت ارتباطات سیار نیز باید امکانات لازم را در خصوص این سرویس آماده کند. 
خدمات بانکداری الکترونیکی به روش های متعددی قابل ارائه است که ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه (موبایل بانکینگ) یکی از انواع این شیوه ها است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا