ارايه يک دستگاه اتصالاتي جديد توسط وودافون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اسمارت هووس”، اين سيستم اتصالاتي داراي شکاف حافظه ميکرو SD است و کارت هاي حافظه را تا ۴ گيگابايت قبول مي کند.اين وسيله شمال يک نرم افزار از پيش نصب شده است و مي تواند به عنوان فلش مموري براي ذخيره موسيقي، عکس و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اسمارت هووس”، اين سيستم اتصالاتي داراي شکاف حافظه ميکرو SD است و کارت هاي حافظه را تا ۴ گيگابايت قبول مي کند.
اين وسيله شمال يک نرم افزار از پيش نصب شده است و مي تواند به عنوان فلش مموري براي ذخيره موسيقي، عکس و فايل هاي ديگر مورد استفاده قرار گيرد.
به گفته مدير اجرايي وددافون در استراليا ،اين وسيله اتصالاتي مي تواند امکان اتصال به اينترنت و در يافت فايل، موسيقي و تصور با حجم بالا را براي کاربران تلفن همراه در هر زمان و مکاني فراهم سازد.
اين دستگاه با هزينه ۹۵/۱۹ دلار درماه براي يک گيگابايت امکان دانلود حدود ۱۰۰ موسيقي، ۲۰۰ ويديو و ارسال ۲ هزار ايميل را براي کاربر فراهم مي کند.
سرعت انتقال داده براي اين دستگاه در پهن باند هاي نسل سومي وودافون ۲/۷ مگابايت در ثانيه است.
تعداد کاربران در استراليا تا ژوئن ۲۰۰۶ميلادي حدود ۱۹ميليون و۸۰۰هزار مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶ اپراتور ارتباطي وجود دارد که تلسترا با ۹ميليون و۳۰۰هزار کاربر رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
۱۱۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا