وودافون چهارصدمين فروشگاه خود را در انگليس افتتاح کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين طرح وودافون اعلام کرد در نظر دارد به منظور اداره اين فروشگا ه ها ۳۰۰ نيروي جديد براي اين مراکز استخدام کند.۰يک مقام آگاه در اين باره گفت:طرح هاي توسعه اي وودافون از ماه مارس ۲۰۰۸ميلادي آغاز شده است. و  هدف از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين طرح وودافون اعلام کرد در نظر دارد به منظور اداره اين فروشگا ه ها ۳۰۰ نيروي جديد براي اين مراکز استخدام کند.۰
يک مقام آگاه در اين باره گفت:طرح هاي توسعه اي وودافون از ماه مارس ۲۰۰۸ميلادي آغاز شده است. و  هدف از افتتاح اين فروشگا ه ها  دسترسي راحت تر کاربران به سرويس هاي ارايه شده توسط اين اپراتور است.
وودافون که در سال ۱۹۸۴ تاسيس شد ،شرکت تابعه  Racal Electronics بوده است و پس از سه سال به طور کامل از آن جدا و مستقل شد و نام خود را  به وودافون تغيير داد.
اين شرکت که به يکي از بزرگ ترين اپراتورهاي تلفن همراه در جهان تبديل شده سرويس هاي خود را در اروپا، خاورميانه، آفريقا، آسيا پاسيفيک و آمريکا گسترش داده است.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۰ ميليارد دلار بوده و در فصل اول سال جاري تعداد کاربران وودافون ۴۰ درصد افزايش يافته است.
وودافون که اپراتوري انگليسي است در کشورهاي چون:استراليا، آمريکا، نيوزلند، آفريقاي جنوبي،مصر،هند، ترکيه و بيشتر کشورهاي اروپايي شعبه دارد.
GSM,GPRS,EDGE,UMTSHSDPA,CDMA از جمله سرويس هايي است که اين اپراتور به کاربران ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا