نخستين سمپوزيم بين‌المللي ارتباطات در ايران برگزار مي شود

به گزارش موبنا، حميد غيدي دبير اجرايي اين سمپوزيوم با اعلام اين خبر گفت: براي نخستين بار در سطح جهان تمامي حوزه‌هاي ارتباطات در دو وجه مكانيكي و اجتماعي و به صورت تمركز يافته‌اي به تبادل اطلاعات و تجربيات خواهند پرداخت. وي افزود: اين سمپوزيوم با هدف خلق موقعيت‌ها و دخل و تصرف قوي در …

به گزارش موبنا، حميد غيدي دبير اجرايي اين سمپوزيوم با اعلام اين خبر گفت: براي نخستين بار در سطح جهان تمامي حوزه‌هاي ارتباطات در دو وجه مكانيكي و اجتماعي و به صورت تمركز يافته‌اي به تبادل اطلاعات و تجربيات خواهند پرداخت.
وي افزود: اين سمپوزيوم با هدف خلق موقعيت‌ها و دخل و تصرف قوي در حوزه جريان ارتباطات جهاني و عصر جهاني شدن برگزار مي‌شود كه مي‌تواند تاثيرات عميقي بر حضور پرفروغ ايران در ارتباطات جهاني داشته باشد.
دبير اجرايي سمپوزيوم بين المللي ارتباطات با بيان اينکه تاكنون انجمن مطالعات فرهنگي و ارتباطات دانشگاه تهران به عنوان حامي معنوي اين پروژه اعلام آمادگي كرده است گفت: اميدواريم تمامي نهادها و ساختارهاي دولتي و غير دولتي در جهت برگزاري با شكوه اين سمپوزيوم وارد عمل شوند تا تاثيرات علمي بيش‌تري را براي كشور به همراه داشته باشد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا