تبليغات از طريق sms نمايانگر شکوفايي تکنولوژي درعرضه بازرگاني ايران است

” دکتر حسن فرجي فر ” در گفت و گو با موبنا گفت :در حال حاضر ۱۴ سال از ورود تلفن همراه به کشور گذشته است ، ولي مسئولان وزارت ارتباطات در دولت هاي گذشته به اين فکر نبوده اند که پيامک کوتاه مي تواند براي تبليغات شرکت هاي تجاري مفيد واقع شود .وي افزود …

” دکتر حسن فرجي فر ” در گفت و گو با موبنا گفت :در حال حاضر ۱۴ سال از ورود تلفن همراه به کشور گذشته است ، ولي مسئولان وزارت ارتباطات در دولت هاي گذشته به اين فکر نبوده اند که پيامک کوتاه مي تواند براي تبليغات شرکت هاي تجاري مفيد واقع شود .
وي افزود : در اواخر دولت هفتم اين ايده به وجود آمد که پيامک مي تواند در سيستم تجاري کشور و معرفي فعالان اقتصادي به مردم موثر باشد و گام اول در آن سال ها برداشته شد و امروزه شاهد فعاليت هاي تبليغاتي شرکت هاي دولتي و غير دولتي از طريق پيامک کوتاه هستيم .
اين کارشناس مسائل اقتصادي اظهار داشت : دولت مي تواند از طريق پيامک  ، برگزاري هاي نمايشگاه هاي متفاوت در سراسر کشور ، عرضه کالا برگ ها ،  اجراي طرح هاي ملي و عمراني و ديگر برنامه هاي تجاري و اقتصادي را به مردم اطلاع بدهد .
وي گفت : امروزه در هر خانواده تلفن همراه بيشتر از هر کالايي مورد استفاده قرار مي گيرد که بايد مسئولان از اين تکنولوژي به نحو مطلوب استفاده کنند.
   B/13 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا