تعداد کاربران تلفونیکا از ۲۰۰ میلیون نفر گذشت

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  این افزایش تعداد کاربران تلفونیکا درحالی صورت گرفته  که وضعیت  اقتصادی آن در نیم فصل اول سال جاری رشد اندک ۷ دهم درصدی داشته است.سود این شرکت درپایان نیم سال اول حدود ۳ میلیارد و ۶۲ میلیون یورو اعلام شد.این میزان سود نسبت …

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  این افزایش تعداد کاربران تلفونیکا درحالی صورت گرفته  که وضعیت  اقتصادی آن در نیم فصل اول سال جاری رشد اندک ۷ دهم درصدی داشته است.
سود این شرکت درپایان نیم سال اول حدود ۳ میلیارد و ۶۲ میلیون یورو اعلام شد.
این میزان سود نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱ درصدی را نشان می دهد ، اگرچه درآمد این شرکت درهمین مدت با ۲ درصد کاهش به  ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو رسید.
همانطور که انتظار می رفت ،  سود خالص این شرکت در آمریکای لاتین  ۳۹.۸ درصد و سود ناخالص آن ۳۹ درصد رشد را نشان می دهد.
رشد میزان  سود تلفونیکا در اروپا نیز درحد پیش بینی شده بوده ولی تعداد کاربرانش افزایش چندانی  نداشت.
تعداد کاربران وایرلس این شرکت تا پایان ماه ژوئن ( ۹ مرداد) از مرز ۲۰۰ میلیون نفر گذشت . در طول ۳ ماهه اول فصل جاری میلادی به تعداد کاربران این شرکت افزون بر ۵ میلیون نفر اضافه شد و در ۳ ماهه دوم سال نیز ۲ میلیون و ۷ صد هزار نفر به کاربرانش اضافه شد.
تعداد کاربران این شرکت در برزیل یک میلیون و ۹ صد هزار نفر ، در آلمان ۷۰۰ هزار نفر ، درمکزیک ۶۰۰ هزار نفر و در انگلیس ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافت.
شرکت اسپانیایی تلفونیکا بزرگترین شرکت فعال در زمینه ارتباط از راه دور از نظر سرمایه و تعداد کاربران است.
شرکت تلفونیکا Telefónica, S.A. در سال ۱۹۴۲ میلاد ی در اسپانیا تاسیس شده دفترمرکزی آن درشهر مادرید قراردارد. این شرکت درزمینه صنعت ارتباطات و ارتباط از راه دور ، سرویس دهی تلفن های ثابت و تلفن های همراه درسطح جهانی فعالیت می کند.
این شرکت از لحاظ تعداد کاربران در رده سوم جهانی پس از چاینا موبایل و وودافون قراردارد و یکی از ۵ شرکت برتر دراین حوزه است.
۱۹/۱۳۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا