اريکسون شبکه ۳G به بنگلادش مي برد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين پروژه که Alokito Bangladeshنام گذاري شده است سرويس هاي فناوري نسل سوم موسوم به “موبايل سلامت “و “موبايل آموزش ” را در داکا تا ماه اکتبر به کار مي برد.يک مقام آگاه در اين پيوند  گفت:  آغاز پروژه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين پروژه که Alokito Bangladeshنام گذاري شده است سرويس هاي فناوري نسل سوم موسوم به “موبايل سلامت “و “موبايل آموزش ” را در داکا تا ماه اکتبر به کار مي برد.
يک مقام آگاه در اين پيوند  گفت:  آغاز پروژه آزمايشي ۳Gيک مرحله مهم توسعه ارتباطات تلفن همراه در بنگلادش  است که ضمن کاهش کمبود در زير بناهاي ارتباطي اين کشور راه را براي ارايه فناوري هاي نوين باز مي کند.
اريکسون اعلام کرد که براي آزمايش اين فناوري از شبکه هاي مخابراتي و سايت هاي سه اپراتور وريد تلکام، گرامن فون و آکتل استفاده خواهد کرد.
رگولاتور ارتباطي  بنگلادش اعلام کرد که در نظر دارد تا پايان سال جاري مزايده مربوط به اعطاي مجوز۳G را برگزار کند.
بر اساس امار منتشر شده،  تعداد کاربران اين کشورتا پايان نيمه اول سال جاري ميلادي ۴۳ميليون و ۷۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۲۸.۵درصد اعلام شده است.
در حال حاضر ۶اپراتورتلفن همراه  “گرامن فون”،”بنگ لينک”،”اکتل”،”وريد”،”سيتي سل”و “تل تاک” در اين کشور فعاليت مي کنند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا