ويتنامي ها بزرگترين گوشي تلفن همراه جهان را ساختند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” انگليش دات ويتنام نت دات وي ان” ، اين گوشي در اندازه ي ۲/۳ متر طول  ،۱۶/۱ عرض و  46/0 سانتي متر ضخامت طراحي و ساخته شده است و تنها اشکال آن اين است که در جيب جا  نمي گيرد. ظراحي و ساخت اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” انگليش دات ويتنام نت دات وي ان” ، اين گوشي در اندازه ي ۲/۳ متر طول  ،۱۶/۱ عرض و  46/0 سانتي متر ضخامت طراحي و ساخته شده است و تنها اشکال آن اين است که در جيب جا  نمي گيرد.
 ظراحي و ساخت اين گوشي که توسط شرکت ( يا مرکز)  ” تان شوان ووکيشنال سنتر” معرفي شد، شش ماه زمان برده و طراح وسازنده آن اميدواراست اين گوشي را در کتاب ثبت رکوردهاي جهاني ” گينس” به ثبت برساند.
هزينه ساخت اين گوشي تلفن همراه بزرگ  پنج هزار دلار اعلام شده است.
گوشي تلفن همراه عظيم الجثه VietNamNet Bridge داراي پشتيباني شبکه GSM ، قابليت ارسال و دريافت پيام هاي SMS و سه بلند گوي يکصد واتي  است.
اين گوشي همچنين داراي قابليت هاي پخش ويديويي ،  دوربين ۲ مگاپيکسلي ، ضبط صوت ، GPRS ، سيستم اتصال بي سيم بلوتوث و صفحه نمايش پلاسما گسترده تلويزيوني ۴۲ اينچي مي باشد.
يکي از مهندسان دست اندر کارساخت اين گوشي اعلام کرد ،  تمامي قطعات جانبي اين گوشي تلفن همراه با قيمت مناسب  به راحتي  دربازار يافت مي شوند.
گران قيمت ترين بخش اين گوشي ، بدنه آن است که از جنس چوب ساخته شده  و يکهزار و ۸۷۵ دلار صرف تهيه مواد  اوليه و ساخت آن شده است.
سازندگان اين گوشي درابتدا قصد داشتند قاب آن را از جنس مواد مرکب (composite) بسازند  ولي ظاهرا تنها چوب ضخامت مورد نظر آنها را تامين و برآورده کرده است.
۱۳۱/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا