تلکام ايتاليا بازارهاي خود را از دست مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش با توجه به رکود حاصله اين شرکت تسلط خود بر بازارها ي برزيل و المان را نيز از دست داده است.يک مقام آگاه در اين باره گفت:تلکام ايتاليا به عنوان بزرگ ترين اپراتور اين کشور به دليل، عدم استراتژي مناسب در يک مدت زمان …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش با توجه به رکود حاصله اين شرکت تسلط خود بر بازارها ي برزيل و المان را نيز از دست داده است.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:تلکام ايتاليا به عنوان بزرگ ترين اپراتور اين کشور به دليل، عدم استراتژي مناسب در يک مدت زمان طولاني ،سود خالص آن از ۱.۵ميليارد يورو در مدت مشابه سال گذشته به ۱.۱۴ميليارد يورو کاهش يافته است.
وي که نامش ذکر نشد همچنين اعلام کرد :درآمد اين شرکت نيز با کاهش ۳.۳درصدي از ۱۵.۳ميليارد يورو به ۱۴.۸ميليارد يورو رسيده است.
سهامداران اصلي تلکام ايتاليا تلفنيکا اسپانيا و بانک هاي ايتاليايي “اينتنزا سائوپائولو”و “مديو بانکا”هستند.
تعداد کاربران تلفن همراه در ايتاليا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۸۷ ميليون و ۳۵۱هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۴۶.۱درصد اعلام شده است.
در ايتاليا ۱۲اپراتور تلفن همراه فعاليت مي کنند که تلکام ايتاليا با بيش از ۳۵ميليون کاربر رتبه اول بازار را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا