قبوض مشتركان تلفن همراه هنوز صادر نشده است

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، روز جمعه گذشته وحيد صدوقي مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران گفته بود كه علت تاخير در صدور قبوض تلفن همراه محاسبه ماب‌التفاوت ارسال پيامك فارسي در شبكه همراه بوده است. وي تاكيد كرده بود كه اوايل هفته جاري قبوض مشتركان منتشر شود. اما با وجود نزديك شدن به …

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، روز جمعه گذشته وحيد صدوقي مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران گفته بود كه علت تاخير در صدور قبوض تلفن همراه محاسبه ماب‌التفاوت ارسال پيامك فارسي در شبكه همراه بوده است.
وي تاكيد كرده بود كه اوايل هفته جاري قبوض مشتركان منتشر شود.
اما با وجود نزديك شدن به روزهاي پاياني هفته جاري هنوز اين گفته مسوولان همراه اول عملي نشده است.
اين در حالي است كه سايت اين شركت كه اطلاعات قبوض مشتركان را معمولا كمي زودتر از قبوض چاپي در اختيار مشتركانش قرار مي‌داد، فاقد اطلاعات جديد و اين دوره قبوض است.
مدت هر دوره قبوض همراه اول يك دوره دو ماهه است.
همراه اول اكنون بيش از ۲۷ ميليون مشترك دائمي و اعتباري در كشور دارد.


* مشكل شايد از بيلينگ باشد


مركز بيلينگ يا سيستم‌ صورت‌حساب‌گيري، قابليت محاسبه‌ي دقيق كاركرد ماهانه‌ي مشتركان تلفن همراه و جلوگيري از هرگونه اشتباه، تقلب و ريزش مالي، در صورت‌حساب‌ها را دارد.مناقصه اين پروژه در سال ۸۲ برگزار شد كه در اواخر همان سال باطل اعلام و دوباره سال ۸۴ تجديد و برگزار شد.
پس از آن برنده مشخص و معرفي شد كه به دليل دخالت سازمان‌هاي نظارتي يك سال به تاخير افتاد و در نهايت با كاهش ۵۰ ميليارد توماني قيمت مناقصه، پيمانكار مجوز شروع كار را دريافت كرد.
اما هنوز هم صاايران نتوانسته اين پروژه را به اتمام برساند و برخي كارشناسان علت تاخير در صدور قبوض مشتركان را نبود سيستم يكپارچه صورتحساب در همراه اول مي‌دانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا