تصويب آيين‌نامه‌ي MMS توسط مراجع ذيربط

در حال حاضر اپراتور اول و دوم تلفن همراه بايد برابر مواردي كه در آيين‌نامه‌ي MMS مشخص شده امكاناتي فراهم و آمادگي خود را براي ارايه‌ي سرويس به ما اعلام كنند.محمود خسروي – رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب و …

در حال حاضر اپراتور اول و دوم تلفن همراه بايد برابر مواردي كه در آيين‌نامه‌ي MMS مشخص شده امكاناتي فراهم و آمادگي خود را براي ارايه‌ي سرويس به ما اعلام كنند.
محمود خسروي – رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب و اين كه آيين‌نامه‌ي MMS مراحل تصويب خود را از مراجع مرتبط و ذي‌ربط گذرانده و مورد تصويب قرار گرفته است اظهار كرد: بعد از اعلام آمادگي اپراتورها ما براي انجام تست و آزمايشات لازم اقدام خواهيم كرد و بعد از به نتيجه رسيدن آزمايش‌ها به آن‌ها اجازه فعاليت داده مي‌شود.
رييس سازمان تنظيم مقررات ياد آور شد: ما در حال انجام بررسي‌هاي لازم در اين زمينه و در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات هستيم كه بعد از طي مراحل بعدي و انجام تست‌هاي لازم اين موضوع عملي مي‌شود.
وي ياد آور شد: البته ايرانسل در اين زمينه اعلام آمادگي كرده و بايد اين آمادگي را به ما نيز اعلام كند كه آيا مي‌تواند تمام مواد آيين‌نامه را پوشش دهد يا خير تا پس از آن انجام تست‌ها را آغاز كنيم.
او زمان دقيق راه‌اندازي و آغاز به كار اين سرويس و نهايي شدن آيين‌نامه را به اعلام آمادگي اپراتورها و امكاناتي كه آن‌ها بايد در اين زمينه داشته باشند منوط دانست و اظهار اميدواري كرد كه اين موضوع در آينده‌اي نزديك عملي شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا