عرضه بدون نوسان قيمت سيم کارت در بازار تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون سيم کارت هاي همراه اول، تاليا و ايرانسل به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا در بازار سيم کارت تهران با تغيير قيمتي مواجه نشده است.قيمت سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه اول در پنج منطقه تهران به شرح زير است:هم اکنون سيم کارت کارکرده کد “۱” تا …

به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون سيم کارت هاي همراه اول، تاليا و ايرانسل به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا در بازار سيم کارت تهران با تغيير قيمتي مواجه نشده است.
قيمت سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه اول در پنج منطقه تهران به شرح زير است:
هم اکنون سيم کارت کارکرده کد “۱” تا سقف پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و سيم کارت صفر کدهاي “۲” و”۳″ به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي “۲” و “۳” به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”،”۵″،”۶″ و “۷” به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال معامله مي شوند.
سيم کارت کارکرده کدهاي فوق نيز با بهاي دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت اعتباري همراه اول با کد ۰۹۱۹ نيز تا سقف ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت اعتباري و دائمي ايرانسل نيز به ترتيب به بهاي ۱۰۰ هزار  ريال و يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در بازار سيم کارت تهران به فروش مي رسد.
همچنين سيم کارت صفر تاليا نيز تا سقف ۵۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا