مدل KS20 ال جي

 وزن گوشي ۵/۹۲ گرم است . اين گوشي طراحي شيک را با قابليت هاي پيشرفته ادغام کرده است. صفحه نمايش لمسي TFT در اندازه ۸/۲ اينچ در قاب جلوي گوشي مشاهده مي شود که ۲۶۲ هزار رنگ را نشان مي دهد . اين صفحه نمايش داراي وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل است . خروجي صداي …

 وزن گوشي ۵/۹۲ گرم است . اين گوشي طراحي شيک را با قابليت هاي پيشرفته ادغام کرده است.
صفحه نمايش لمسي TFT در اندازه ۸/۲ اينچ در قاب جلوي گوشي مشاهده مي شود که ۲۶۲ هزار رنگ را نشان مي دهد . اين صفحه نمايش داراي وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل است . خروجي صداي گوشي بالاي صفحه نمايش وجود دارد که در طرف راست آن دوربين ثانويه براي مکالمه تصويري قرار گرفته است و از آن براي گرفتن عکس نيز استفاده مي شود . LED وضعيت نزديک آن مشاهده مي شود که تقريبا نامرئي است و با روشن کردن بلوتوث يا Wi-Fi و يا در زمان شارژ کردن باتري فعال مي شود.
در فضاي زياد زير صفحه نمايش فقط يک نوار باريک وجود دارد که کليدهاي Call و End در دو انتهاي آن و جويستيک در قسمت مياني اين نوار قرار گرفته است . جويستيک بخوبي واکنش مي دهد اما سطح فلزي آن موجب مي شود تاحدودي لغزنده شود که استفاده از آن را مشکل مي کند.اگر روي جويستيک داراي پوشش لاستيکي يا پلاستيکي بود راحت تر مورد استفاده قرار مي گرفت.
کليد on و off و محل کارت حافظه microSD که داراي محافظ پلاستيکي است در طرف راست گوشي وجود دارد . دو کليد ميانبر نيز در اين قسمت وجود دارد که داراي نمادهايي است که ويژگي پيش فرض آنها را نشان مي دهد و اين ويژگي ها عبارتند از مرورگر اينترنتي و دوربين .
کليدي در بالاي گوشه راست صفحه نمايش وجود دارد که براي خارج شدن سريع از پنجره هاي منو يا نرم افزارها بکار مي رود اگرچه کاربراني که به استفاده از گوشي با يک دست تمايل دارند استفاده از ويژگي OK را به اين منظور ترجيح مي دهند .
**باتري
باتري LGLP-GBKM Li-Ion داراي توان ۱۰۵۰ ميلي آمپر است که درحالت Stand by حداکثر ۲۷۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا سه ساعت دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
گوشي مدل ال جي KS20 به يک صفحه نمايش لمسي TFT در اندازه ۸/۲ اينچ مجهز است که ۲۶۲هزار  رنگ را نشان مي دهد و داراي وضوح ۳۲۰  در ۲۴۰ پيکسل است . صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد نيز به راحتي خوانده مي شود و نور تاثيري منفي بر خوانايي آن ندارد . صفحه نمايش در تاريکي بخوبي عمل مي کند و ميزان روشنايي آن نيز قابل تنظيم است.
**دوربين
اين مدل ال جي به دوربين  عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي با کانون اتوماتيک و فلش LED مجهز است . کار با منوي دوربين با استفاده از قلم و جويستيک آسان است . تعادل رنگ سفيد را مي توان بطور اتوماتيک يا دستي براي نور روز ، هواي ابري يا فضاي داخل خانه تنظيم کرد .
کاربر مي تواند چندين جلوه ويژه رنگ ( سياه سفيد ، قرمز قهوه اي ، نگاتيو ) و حالت عکسبرداري متوالي با وضوح ۱۶۰۰ در  1200 پيکسل را انتخاب کند. فلش داخلي مي تواند هميشه روشن ، اتوماتيک يا خاموش باشد . گزينه مهم ديگر انتخاب بين دوربين اصلي و دوربين ثانويه براي گرفتن عکس است.
**حافظه
حافظه داخلي ۱۲۸ مگابايتي اين گوشي ال جي توسط کارت حافظه
microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي KS20 ال جي هم اکنون در بازار هاي جهاني تلفن همراه در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
مدل فوق تا کنون وارد بازار تلفن همراه تهران نشده است و قيمت دقيقي از آن در دست نيست.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا