احتمال اخذ نمایندگی یک برند جهانی برای واردات گوشی موبایل

“محمد ابراهیم مطلع” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت در پی متوقف کردن تولید گوشی های ” آی تی ام سی”  در بازار تا کنون تصمیم خاصی برای برعهده گرفتن نمایندگی واردات گوشی ندارد.وی افزود: اما با شرایط فعلی احتمال دارد این شرکت برای مجوز نمایندگی یکی از برندهای …

“محمد ابراهیم مطلع” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت در پی متوقف کردن تولید گوشی های ” آی تی ام سی”  در بازار تا کنون تصمیم خاصی برای برعهده گرفتن نمایندگی واردات گوشی ندارد.
وی افزود: اما با شرایط فعلی احتمال دارد این شرکت برای مجوز نمایندگی یکی از برندهای معتبر جهانی اقدام کند.
این در حالی است که مدیر عامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران  در چند روز گذشته اعلام کرده بود که   به دلیل عدم شرایط مناسب تولید و مشکلات پیش رو  فعالیت تولید گوشی های آی تی ام سی در بازار را متوقف کرده است.
وی قاچاق گوشی تلفن همراه را یکی از عوامل اصلی بازدارنده در فرآیند تولید گوشی در داخل کشور دانشت و گفت متاسفانه شرایط تولید برای شرکتها به خاطر تعرفه ها، قاچاق و سایر موارد مهیا نیست.
قرار بود با توافق وزارت صنایع با شرکتهای داخلی از جمله itmc و نیمه هادی عماد و افزایش تعرفه واردات شرایط برای تولید گوشی ملی فراهم شود که با گذشت چند سال از اتخاذ این تصمیم این امر محقق نشده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا