ال تي دي برنده مزايده اپراتور سوم مالاوي شد

به گزار ش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت آفريقا نيوز، شرکت شبکه هاي پيشرفته جهاني LTD (Global Advanced Integrated Networks Ltd) با به دست آوردن امتياز سومين اپراتور اين کشور به عنوان ارايه دهند سرويس هاي موبايلي بزودي کار خود را آغاز خواهد کرد.سازمان تنظيم مقررات ارتباطات اين کشور اعلام کرد که …

به گزار ش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت آفريقا نيوز، شرکت شبکه هاي پيشرفته جهاني LTD (Global Advanced Integrated Networks Ltd) با به دست آوردن امتياز سومين اپراتور اين کشور به عنوان ارايه دهند سرويس هاي موبايلي بزودي کار خود را آغاز خواهد کرد.
سازمان تنظيم مقررات ارتباطات اين کشور اعلام کرد که اين شرکت وابسته به  دو شرکت خارجي U.S. firm Global Telecoms و Econet  توانسته  در اين مزايده برنده شود.
يکي از مقامات رسمي مخابراتي اين کشور مي گويد: ما خوشحاليم از اين که يک شرکت محلي اين امتياز را از آن خود کرده و اميدواريم در رقابت در صنعت ارتباطات و مخابرات نسبت به رقبا رشد و پيشرفت کرده و پيشي بگيرد.
وي مي افزايد: انتظار مي رود اين شرکت با افزايش کيفيت و ارايه سرويس هاي مناسب و قابل تهيه براي همه مردم مالاوي از پيشرفت قابل توجهي برخوردار باشد.
اين شرکت موبايلي انتظار دارد که در بازار با Celtel Malawi  و TNM Malawi رقابت سخت و شديدي را آغاز کند.
پيش از اين درمالاوي رقابت تنها ميان دو اپراتور  Celtel و TNM بود که به تازگي اين رقابت سخت تر هم شده و اين دو شرکت دراين رقابت اقدام به کاهش قيمت تلفن ها و سرويس ها کرده اند.
با اين حال Celtel هنوز عنوان بيشترين کاربر را در اين کشور دارد.
از تعداد کاربران و ضريب نفوذ تلفن همراه مالاوي اطلاع دقيقي در دست نيست.
اين کشور  دو اپراتور تلفن همراه داشته که سرويس هاي شبکه هاي GSM ارايه مي دهند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا