توليد گوشي تلفن همراه در کشور غيرممکن است

“سيد مصطفي سيد هاشمي” نماينده مردم مراغه و عجب شير در گفت و گو با موبنا گفت : تکنولوژي ساخت گوشي تلفن همراه در حال گسترش است و ايران قادر نخواهد بود با اين تکنولوژي روز جهان رقابت کند.وي اظهار داشت : تنها راه توليد گوشي تلفن همراه در کشور جلوگيري از واردات گوشي تلفن …

“سيد مصطفي سيد هاشمي” نماينده مردم مراغه و عجب شير در گفت و گو با موبنا گفت : تکنولوژي ساخت گوشي تلفن همراه در حال گسترش است و ايران قادر نخواهد بود با اين تکنولوژي روز جهان رقابت کند.
وي اظهار داشت : تنها راه توليد گوشي تلفن همراه در کشور جلوگيري از واردات گوشي تلفن همراه است که قاچاق گوشي تلفن همراه مانع اين حرکت مي شود .
به گفته وي ، نيازي به خود کفايي در صنعت گوشي تلفن همراه در کشور نيست و سياست خود کفايي در زمينه توليد برخي از کالا ها اشتباه است .
وي در خصوص سرويس دهي اپراتور اظهار داشت : به عنوان نمونه اپراتور دوم به تعهدات خود در حوزه واگذاري سيم کارت ها عمل کرده ، اما در زمينه سرويس دهي به مشترکان خود توجه نداشته است .
سيد هاشمي به مشکل زير ساخت هاي اپراتور ها در کشور اشاره کرد و گفت : عدم هماهنگي بين اپراتور اول و دوم ،نبود رقابت سالم ، عدم پيش بيني مشکلات در خصوص واگذاري سيم کارت و  ارائه سرويس دهي هاي محدود از جمله مشکلات  اپراتور ها در ايران است .
نايب رييس کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد : وزير ارتباطات قرار بود امروز سه شنبه براي پاسخ به سوالات برخي از نمايندگان کميسيون صنايع و معادن به اين کميسيون برود اما آمدن محمد سليماني به سه شنبه هفته آينده موکول شده است .
B/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا