فراگيري اينترنت و تلفن همراه در جامعه مدرن امروز

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس بررسي هاي صورت گرفته، بدنبال ايجاد انقلاب در تکنولوژي هاي ارتباطي تقريبا جمع کثيري از مردم در دنيا فناوراي  امروزه روزانه حداقل يکبار از اين سرويس هاي ارتباطي استفاده مي کنند.وجود شرکت هاي بزرگ سازنده تلفن همراه و افزايش رقابت باعث توليد گوشي هايي با قابليت …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس بررسي هاي صورت گرفته، بدنبال ايجاد انقلاب در تکنولوژي هاي ارتباطي تقريبا جمع کثيري از مردم در دنيا فناوراي  امروزه روزانه حداقل يکبار از اين سرويس هاي ارتباطي استفاده مي کنند.
وجود شرکت هاي بزرگ سازنده تلفن همراه و افزايش رقابت باعث توليد گوشي هايي با قابليت هاي ويژه شده است و امروزه شما مي توانيد در آن واحد با وجود تلفن همراه چند فناوي مختلف را در يک وسيله با هم تجربه کند.
شما با استفاده از گوشي هاي امروزي مي توانيد همان گونه که در تختخواب  خود دراز کشيده ايد مايحتاج مورد نياز خود را از طريق تلفن همراه خريداري کنيد يا به حساب بانکي خود سري بزنيد ،قبض هاي خود را پرداخت ،موسيقي هاي روز و مورد دلخواهتان را دانلود کنيد، به مرور صفحات وب بپردازيد يا در شبکه هاي اجتماعي فعاليت هاي مختلف کاربران ديگر را در سراسر دنيا مشاهده کرده و به تعامل با آنها بپردازيد.
اين قابليت ها و کارآمدي، تلفن همراه و سرويس هاي اينترنتي را به يکي از پرکاربردترين وسايل ارتباطي تبديل کرده است.
بر اساس نتايج نظرسنجي   که از ميان۲هزار کاربر انگليسي  بدست آمد، مشخص شد که نيمي از افراد شرکت کننده در اين طرح شش ساعت را در هفته آنلاين هستند در حالي که اين ميزان در دهه گذشته تنها ۱۴درصد بوده است.
نزديک ۴۰درصد از مردم انگلستان سرويس هاي پهن باند را در خانه هايشان دارند.
در اين گزارش همچنين آمده است تعداد وب سايت هايي که کاربران در طول يک هفته ديدن مي کنند به طور قابل توجهي افزايش يافته است بطوري که از تعداد افراد مورد بررسي ۱۹درصد آنها درهفته از بيش از ۲۰سايت ديدن مي کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا