مایکروسافت از ویندوز موبایل هفت رونمایی کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، مایکروسافت با عرضه نسخه جدید سیستم عامل ویندوز موبایل امکان دسترسی به نرم افزارهای جدید موسیقی و بازی را برای کاربران فراهم می کند.این غول نرم افزاری با عرضه نسخه ۷ ویندوز موبایل قصد دارد سهم بازارش را که توسط آیفون اپل و گوشی های بلک …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، مایکروسافت با عرضه نسخه جدید سیستم عامل ویندوز موبایل امکان دسترسی به نرم افزارهای جدید موسیقی و بازی را برای کاربران فراهم می کند.
این غول نرم افزاری با عرضه نسخه ۷ ویندوز موبایل قصد دارد سهم بازارش را که توسط آیفون اپل و گوشی های بلک بری RIM به چالش کشیده شده، دوباره احیا کند.
 پیش بینی می شود مایکروسافت که با عرضه نسخه ۶.۵ نتوانست موفقیت زیادی کسب کند، با نسخه ویندوز موبایل ۷ بتواند آخرین تلاش های خود برای ماندن در بازار موبایل را به انجام برساند.
مایکروسافت قصد دارد در بازار گوشی های هوشمند انقلابی ایجاد کرده و در آینده ارتباطات و رسانه، سهم داشته باشد. سال گذشته سهم مایکروسافت از بازار سیستم عامل گوشی های هوشمند ۸.۸ درصد گزارش شد. درحالی که سال ۲۰۰۸ میزان سهم این غول نرم افزاری در بازار تلفن همراه ۱۳.۹ درصد عنوان شد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا