مدل Z8 موتورولا

کل دستگاه به رنگ مشکي است که قسمت پايين و کناره هاي درب گوشي و اطراف کليد حرکتي مدور به رنگ زرد و سبز است بطور کلي مي توان گفت که طراحي اين گوشي از ساير مدل هاي موتورولا متفاوت است و قاب آن ” Kick-Slide ” نام دارد که مانند يک گوشي کشويي استاندارد …

کل دستگاه به رنگ مشکي است که قسمت پايين و کناره هاي درب گوشي و اطراف کليد حرکتي مدور به رنگ زرد و سبز است بطور کلي مي توان گفت که طراحي اين گوشي از ساير مدل هاي موتورولا متفاوت است و قاب آن ” Kick-Slide ” نام دارد که مانند يک گوشي کشويي استاندارد است اما در اصل قاب پشت گوشي داراي انحنا است و به اين ترتيب هنگام مکالمه قسمت پايين گوشي بطور طبيعي نزديک صورت کاربر قرار مي گيرد .
ابعاد گوشي ۱۵در ۵۰ در ۱۰۹ ميلي متر و وزن آن ۱۱۲ گرم است . استفاده از تلفن آسان است و به راحتي در دست جا مي گيرد .
گوشي Z8 از پلاستيک مشکي مات ساخته شده است اما قاب جلوي آن کمي براق است. زماني که اين گوشي را در دست مي گيريد مواد پلاستيکي آن لاستيک مانند بنظر مي رسد . ساختار تلفن بقدر کافي مقاوم است و تنها مشکل پوشش محل سيم کارت مي باشد.
کليد ولوم و کليد مکالمه تصويري در طرف چپ تلفن مشاهده مي شود که بين اين کليدها فاصله اي وجود ندارد و کاملا نزديک يکديگر قرار گرفته اند . کليدهاي ميانبر دوربين و Media در طرف راست گوشي وجود دارد . پنج کليد کناري کاملا تخت هستند و استفاده از آنها آسان است .
**باتري
 باتري اين مدل از نوع Li-Ion داراي توان ۱۰۳۰ ميلي آمپر است که در حالت Stand by حداکثر ۳۸۴ ساعت و در مکالمه مداوم پنج ساعت دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
اندازه صفحه نمايش در RIZR Z8 براي وضوح QVGA استاندارد است و ۲.۲ اينچ است. صفحه نمايش از نوع TFT است .
ماکسيمم وضوح اين صفحه نمايش  320 در۲۴۰ پيکسل است . کيفيت صفحه نمايش در حد متوسط است . صفحه نمايش از روشنايي کافي برخوردار است و در نور مستقيم خورشيد به خوبي خوانده مي شود اما رنگ هاي آن کمي مات و مبهم است.
**دوربين
اين مدل موتورولا به يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو  مگاپيکسل با فلش مجهز است. دوربين داراي قابليت فيلمبرداري و زوم ديجيتال x8 است . منوي دوربين مانند گوشي هاي قديمي موتورولا است و نماياب آن نيمي از صفحه نمايش را بخود اختصاص داده است.
دوربين در وضوح QVGA فيلمبرداري مي کند.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۱۲۸ مگابايت است که توسط کارت حافظه microSD TransFlash تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي Z8 موتورولا کمتر از هشت ماه است که وارد بازار تلفن همراه شده و با قيمت چهار ميليون و ۱۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا