کاهش قيمت برخي از گوشي هاي سامسونگ در بازار تهران

آخرين بررسي هاي صورت گرفته خبرنگار موبنا حاکي از آن است که بيشترين نوسان قيمت گوشي هاي اين برند مختص مدل U900 بوده که به تازگي وارد بازار تلفن همراه شده است.گوشي U900 سامسونگ که از حدود دو ماه گذشته وارد بازار شده با قيمت پنج ميليون و ۲۵۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته خبرنگار موبنا حاکي از آن است که بيشترين نوسان قيمت گوشي هاي اين برند مختص مدل U900 بوده که به تازگي وارد بازار تلفن همراه شده است.
گوشي U900 سامسونگ که از حدود دو ماه گذشته وارد بازار شده با قيمت پنج ميليون و ۲۵۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار گرفت.
ولي هم اکنون مدل فوق با کاهش قيمت ۶۶۰ هزار ريالي به بهاي چهار ميليون و ۵۹۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
گوشي هاي U600 و D900i از ديگر مدل هاي اين برند هستند که با کاهش قيمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار ريالي به ترتيب به بهاي يک ميليون و ۹۵۰ هزار ريال و يک ميليون و ۵۹۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
ساير گوشي هاي اين برند نيز بدون نوسان قيمت نسبت به گذشته در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سامسونگ الکترونيک درسال ۱۹۳۶ در کره جنوبي تاسيس شد و دفاتر مرکزي آن در شهر “سئول”  قراردارد ودر زمينه هاي مختلف از جمله ، توليد لوازم خانگي ، لوازم الکترونيکي ، انواع مونتيور، کامپيوتر، گوشي تلفن همراه و همچنين صنعت ساخت و ساز فعاليت مي کند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا