مرکز تحقیقات مخابرات در هفته پژوهش مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران،  به دلیل همکاریها و حمایتهای مرکز تحقیقات مخابرات ایران از دانشگاه های کشور، این مرکز از سوی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف در هفته پژوهش و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.در هجدهمین جشنواره پژوهش که توسط دانشگاه تهران برگزار شد، مرکز …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران،  به دلیل همکاریها و حمایتهای مرکز تحقیقات مخابرات ایران از دانشگاه های کشور، این مرکز از سوی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف در هفته پژوهش و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.
در هجدهمین جشنواره پژوهش که توسط دانشگاه تهران برگزار شد، مرکز تحقیقات مخابرات ایران به علت داشتن همکاری و ارتباط قابل ملاحظه با دانشگاه تهران به عنوان یکی از کارفرمایان نمونه انتخاب و لوح تقدیر دریافت  کرد.
همچنین از سوی دانشگاه صنعتی شریف  از این مرکز به دلیل توسعه دانش و فناوری و داشتن ارتباط موثر با دانشگاه، تقدیر به عمل آمد.
در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سال ۱۳۸۸، از مرکز تحقیقات مخابرات ایران به دلیل مشارکت فعال و حضور موثر و ارائه توانمندیهای این مرکز تقدیر به عمل آمد.
دراین نمایشگاه که همزمان با هفته پژوهش و فناوری از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ آذر ماه در محل مصلای امام خمینی(ره) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار  شده بود، آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات و آخرین طرحها و پروژه های نهایی شده این مرکز ارائه شد.
در این نمایشگاه پروژه هایی از قبیل سیستم تعیین موقعیتITRC-RWR مبتنی بر RFID در شبکه WLAN، سامانه پردازش و بازیابی اطلاعات فارسی در وب، سکوی تایید نمونه سیگنالینگ سیستمهای سوئیچ( (STAP و طرح آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد حوادث رایانه ای (آپا) از جمله آخرین دستاوردهای این مرکز بود که در معرض دید بازدیدکنندگان  قرار گرفت.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا