درآمد AT&T به ۹/۳۰ ميليارد دلار رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “پي سي وورد”، درآمد اين شرکت در فصل دوم ۲۰۰۸ نسبت به زمان مشابه سال گذشته از ۷/۴ درصد افزايش برخوردار بوده است.درآمد خالص اين شرکت در فصل دوم در آمريکا ۸/۳ ميليارد دلار بوده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته با درآمد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “پي سي وورد”، درآمد اين شرکت در فصل دوم ۲۰۰۸ نسبت به زمان مشابه سال گذشته از ۷/۴ درصد افزايش برخوردار بوده است.
درآمد خالص اين شرکت در فصل دوم در آمريکا ۸/۳ ميليارد دلار بوده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته با درآمد خالص ۹/۲ ميليارد دلار از ۳۱ درصد رشد برخوردار بوده است.
شرکت  AT&T به منظور ارايه سرويس هاي تلفن همراه براي گوشي آيفون با شرکت “اپل” قرارداد بسته است و به گفته مسوولين اين شرکت قرارداد با اپل به پيشرفت اين شرکت کمک شاياني خواهد کرد.
تلفن همراه آيفون ۱۱ جولاي توسط اين شرکت ارايه شد و فروش قابل توجه اين گوشي هنوز در در آمد اين شرکت محاسبه نشده است.
درآمد سرويس هاي ارايه شده اين اپراتور آمريکايي  با  8/15 درصد افزايش به ۱۲ ميليارد دلار  و درآمد انتقال بي سيم  داده ها با ۵۲ درصد افزايش به ۵/۲ ميليارد دلار رسيده است.
درآمد سرويس  پيام هاي متني در شبکه AT&T نسبت به فصل دوم ۲۰۰۷ سه برابر شده است.
۱۷۰ هزار مشترک جديد در سرويس تلويزيوني اين اپراتور شرکت ثبت نام کرده اند که اين  سرويس را از طريق پرتکل هاي اينترنتي شبکه در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
در حال حاضر تعداد کاربران تلويزيون همراه اين شرکت به ۵۴۹ هزار نفر است.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا