مشخصات بیشتری از گوشی گلکسی S23 FE فاش شد

بر اساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ گلکسی S23 FE گوشی هوشمند آینده برند کره‌ای به‌شمار خواهد رفت. انتظار می‌رود که این دستگاه تا اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد که قزاقستان یکی از نخستین بازارهای میزبان این محصول خواهد بود؛ چرا که صفحه پشتیبانی گلکسی S23 FE در وبسایت قزاقستانی سامسونگ راه‌اندازی شده است.

موبنا – گلکسی S23 Fan Edition با شماره مدل SM-S711B/DS در سایت قزاقستانی سامسونگ ظاهر شده است. این فهرست فاقد هرگونه اطلاعات خاصی پیرامون مدل مذکور است؛ اما ظاهر صفحه پشتیبانی به خوبی نشان می‌دهد که تا موعد رونمایی رسمی از گلکسی S23 FE زمان زیادی باقی نمانده است. به‌نظر می‌رسد که قزاقستان نخستین بازاری است که گلکسی S23 FE در آن عرضه خواهد شد.

بعلاوه بر اساس اعلام وبسایت Pricebaba، این گوشی هوشمند با شماره مدل‌های SM-S711U، SM-S711W، SM-S711U1، SM-S7110، SM-S711B،_DS و SM-S711B در پایگاه داده Bluetooth SIG رویت شده است. همچنین برخی مدل‌های مورد اشاره در پایگاه داده کنسرسیوم برق بی‌سیم (WPC) نیز ظاهر شده‌اند.

با توجه به شایعات مطرح شده پیش‌بینی می‌شود که گلکسی S23 FE تا اواخر ماه سپتامبر رونمایی شده و در ۳ ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ در چند بازار منتخب عرضه شود. از طرفی این محصول احتمالا در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۲۴ در سایر بازارها عرضه خواهد شد.

از جنبه مشخصات فنی نیز بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی S23 FE احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

مشخصات بیشتری از گوشی گلکسی S23 FE فاش شد

دوربین جلویی این گوشی مجهز به یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی بوده و سیستم دوربین پشتی آن نیز از ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابری و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S23 FE با تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. رم ۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی سایر ویژگی‌های احتمالی گوشی آینده سری فن ادیشن به‌شمار می‌روند.

مشخصات بیشتری از گوشی گلکسی S23 FE فاش شد

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا