نسخه دوم گوشي اسکايپفون به بازار عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي پس از کمتر از يک سال از زمان عرضه اولين گوشي Skypephone به بازار ارايه مي شود.اين گوشي کندي بار از لحاظ ظاهري شبيه  اولين گوشي اسکايپ بوده  اما از ظرافت بيشتري برخوردار است و با ابعاد ۱۰۳ x 45 x …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي پس از کمتر از يک سال از زمان عرضه اولين گوشي Skypephone به بازار ارايه مي شود.
اين گوشي کندي بار از لحاظ ظاهري شبيه  اولين گوشي اسکايپ بوده  اما
از ظرافت بيشتري برخوردار است و با ابعاد ۱۰۳ x 45 x 14 ميليمتر از نسخه اول بزرگ تر است.
از ويژگي هاي گوشي S2  مي توان به اتصالات HSDPA ، صفحه نمايش ۲/۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويديو اشاره کرد.
اين گوشي همچنين ۵۰ مگابايت حافظه داخلي، کارت حافظه microSD براي ارتقاي حافظه تا ۴ گيگابايت و باتري ۱۱۵۰ mAh و امکان استفاده مکالمه رايگان اسکايپ و پيام فوري را دارد.
توليدکننده اصلي گوشي Skypephone S2 هنوز مشخص نيست اما بر اساس اولين گوشي Skypephone  که توسط Amoi توليد شد مي توان احتمال داد که اين گوشي نيز توسط اين شرکت چيني توليد شده باشد.
بر اساس اين گزارش گوشي Skypephone S2 از ۱۸ آگوست (۱۸مرداد )به قيمت ۱۴۰ دلار برابر با ۸۸ يورو به بازار انگليس و سپس در کشورهاي مختلف از جمله اتريش، دانمارک، ايرلند، ايتاليا، سوئد، هنگ کنگ و استراليا عرضه مي شود.
پيش بيني مي شود اين گوشي به دليل دريافت تاييديه کميسيون مخابرات فدرال  آمريکاFCC، به بازار اين کشور  نيز عرضه شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا