ميزباني ۴ ميليون مشترک تلفن همراه در نوروز

به گزارش موبنا علي نعمتي اظهار داشت:با تدابير و پيش بيني‌هاي صورت گرفته و با وجود زيرساخت‌هاي مناسب ارتباطي در سطح استان گيلان ، خدمات در اين حوزه با کيفيت مطلوب در اختيار متقاضيان قرار گرفت. وي افزود: به واسطه اين تلاش‌ها، رضايت مشترکان ارتباطات تلفني ثابت و همراه در طول تعطيلات نوروزي، نسبت به …

به گزارش موبنا علي نعمتي اظهار داشت:با تدابير و پيش بيني‌هاي صورت گرفته و با وجود زيرساخت‌هاي مناسب ارتباطي در سطح استان گيلان ، خدمات در اين حوزه با کيفيت مطلوب در اختيار متقاضيان قرار گرفت.
وي افزود: به واسطه اين تلاش‌ها، رضايت مشترکان ارتباطات تلفني ثابت و همراه در طول تعطيلات نوروزي، نسبت به زمان مشابه سال‌هاي گذشته بسيار چشمگير بوده است.
نعمتي خاطر نشان کرد: در نخستين روز سال جاري، حدود ۱۲ ميليون پيامک در سطح استان گيلان ارسال شد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات وي همچنين در خصوص اقدامات انجام شده براي فراهم آوردن امکانات نوروزي در استان گيلان گفت: ظرفيت شبکه تلفن همراه استان تا سقف يک ميليون و سيصد هزار شماره افزايش يافت و به موازات آن، تمهيدات عمده‌اي براي بهينه سازي و سرويس دهي شبکه ارتباطات سيار اين استان صورت گرفت.
مدير عامل شرکت مخابرات استان گيلان ادامه داد: علاوه بر ۱۳۰ دستگاه تلفن همگاني GSM منصوبه در سطح جاده‌هاي استان، ۲۷ دستگاه جديد به منظور سرويس‌دهي به مسافران نوروزي، نصب و راه‌اندازي شد.
وي تصريح کرد: توزيع ۴۰۰ هزار کارت شارژ تلفن همراه اعتباري در دفاتر خدمات ارتباطي و واگذاري ۷۸ خط تلفن به اکيپ‌هاي ويژه امداد و نجات مستقر در جاده‌ها، از ديگر اقدامات صورت گرفته در طول نوروز ۸۷ است.
وي اظهار داشت: همچنين براي نخستين بار در کشور، رومينگ يک طرفه در شبکه WLL منطقه جنوب و مرکز گيلان به منظور سرويس دهي به مشترکان همراه اول برقرار شد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا