ايرسل استاندارد LTE را براي شبکه موبايلي نسل چهارمي انتخاب مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي اسلش فون ، ايرسل درنظر دارد با استفاده از سرويس LTE سرويس هاي نسل چهارمي موبايلي داراي پهناي باند بسيار زياد را از جمله سرويس تلويزيوني با فن آوري جديد و پيشرفته بازي هاي چندگانه را که موردانتظار مسافران هواپيما است ، ارايه کند.“جو …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي اسلش فون ، ايرسل درنظر دارد با استفاده از سرويس LTE سرويس هاي نسل چهارمي موبايلي داراي پهناي باند بسيار زياد را از جمله سرويس تلويزيوني با فن آوري جديد و پيشرفته بازي هاي چندگانه را که موردانتظار مسافران هواپيما است ، ارايه کند.
“جو کروز” مديربخش فني شرکت ايرسل گفت :  بازار ۴G هنوز درحال تحول و پيشرفت بوده ولي يک چيز مسلم است و آن اين که مسافران هواپيما خواهان همان سرويس هاي موبايلي پهن باندي هستند که روي زمين ارايه مي شود.
وي افزود: شرکت ايرسل با انتخاب LTE اين اطمينان را مي دهد که شبکه ما به پشتيباني سرويس هايي که مشتريان امروزه خواهان آن هستند ، در آينده ادامه خواهد داد.
سيستم استاندارد LTE  آينده  فن آوري ارايه  سرويس هوا به زمين Air-to-Ground (ATG) شرکت ايرسل را با استفاده از سرويس اينترنتي در مسافرت هاي هوايي  تثبيت مي کند.
شرکت ايرسل درحال حاضراز مجوز فرکانسي اختصاصي تاييد شده توسط اف سي سي ( کميسيون فدرال مخابرات آمريکا) که براساس پروتکل
 CDMA Evolution-Data Optimized (EV-DO) Rev A تعيين شده است و سرعت انتقال ديتا ۱۲ مگابايت برثانيه را دارد ،  استفاده مي کند.
با استفاده از سرويس و فن آوري جديد ، اين شرکت مي تواند سرعت انتقال اطلاعات  7/22 مگابايت برثانيه را در هواپيما عرضه کند.
اين شرکت انتظار دارد از آغازسال ۲۰۱۱ ميلادي با استقرار شبکه نسل چهارمي LTE ، توان کار درسرعت انتقال ديتا را در هواپيما تا ۳۰۰ مگابايت درثانيه افزايش دهد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا