کاهش ۷۰درصدي سود اريکسون

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اريکسون علت اين رکود را هزينه ناشي از اخراج کارمندان و کاهش فروش تلفن همراه شريک خود سوني ژاپن دانست.در ادامه اين گزارش آمده است: درآمد خالص اين شرکت از يک ميلياردو ۷۰ميليون دلار درسال گذشته به ۳۲۰ميليون دلار رسيده است و درآمد کل اين شرکت نيز تنها …


به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اريکسون علت اين رکود را هزينه ناشي از اخراج کارمندان و کاهش فروش تلفن همراه شريک خود سوني ژاپن دانست.
در ادامه اين گزارش آمده است: درآمد خالص اين شرکت از يک ميلياردو ۷۰ميليون دلار درسال گذشته به ۳۲۰ميليون دلار رسيده است و درآمد کل اين شرکت نيز تنها با ۲درصد رشد در اين فصل به هشت ميليارد و ۱۰۰ميليون دلار رسيده است.
کارل هنريک سوانبرگ”مدير عامل اريکسون با بيان اين که فعاليت هاي تجاري در همه جا با توسعه پايدار همراه است ، افزود:ميزان سود ناخالص اين شرکت از ۴۳درصد به ۳۷درصد رسيده است که اين آمارها  کاهش ساليانه اي را نيز براي اين بخش نشان مي دهد.
وي با بيان اين که  تقاضا براي تجهيزات GSMدر اين بخش  به خصوص در ميان کشورهاي  آسيايي ثابت است افزود:  علت اين امر  رشد بالاي اين نمونه از شبکه ها در سراسر جهان است.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شدو فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان به شمار مي رود.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا