شمار کاربران کلبميا به بيش از ۴۷/۳۵ ميليون نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ايزي هورس، تعداد کاربران کلمبيا در فصل اول سال جاري ميلادي ۶۰/۳۳ ميليون نفر بوده است.شرکت کلمبيايي Comcel يکي از نمايندگي هاي آمريکان موويل مکزيک (AMX) با ۷۲/۲۲ ميليون مشترک بيشترين سهم بازار تلفن همراه کلمبيا را در اختيسار دارد، اين درحالي است که تعداد …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ايزي هورس، تعداد کاربران کلمبيا در فصل اول سال جاري ميلادي ۶۰/۳۳ ميليون نفر بوده است.
شرکت کلمبيايي Comcel يکي از نمايندگي هاي آمريکان موويل مکزيک (AMX) با ۷۲/۲۲ ميليون مشترک بيشترين سهم بازار تلفن همراه کلمبيا را در اختيسار دارد، اين درحالي است که تعداد مشترکان اين شرکت تا پايان ماه مارس ۴۶/۲۲ ميليون نفر گزارش شده است.
 تلفونيکاي اسپانيا که در اين کشور نيز نمايندگي دارد، گزارش داده که شمار مشترکانش تا پايان فصل دوم امسال به ۳۶/۹ ميليون نفر رسيده در حالي که اين رقم  تا پايان ماه مارس ۷۵/۸ ميليون نفر بوده است.
  MICC  با ۶۶/۳ ميليون مشترک رتبه سوم را در کليميا دارد و سهم آن در بازار تلفن همراه اين کشور تا پايان ماه مارس ۱۰ درصد بوده  و تعداد مشترکان اين اپراتوري تا پايان ماه ژوئن ۱۱ درصد بيش از همين زمان در سال گذشته گزارش شده است.
بر اساس اين گزارش، تعداد کاربران کلمبيا درسال  2007 نسبت حدود ۱۷ درصد ، در سال ۲۰۰۶ حدود ۲۷ درصد و در سال ۲۰۰۵بيش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
کلمبيا با يک ميليون و ۱۳۸هزار و ۹۱۰ کيلومتر مربع مساحت و بيش از ۴۱ ميليون نفر جمعيت در آمريکاي جنوبي واقع شده و پايتخت آن بوگوتا است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا