فعالیت شرکت پارس کامتل با حداقل واردات

 “حسین پاینده ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شرایط فعلی که میزان واردات گوشی های قاچاق به سهولت صورت می گیرد جایی برای رقابت و فعالیت در بازار پرهیاهوی  تلفن همراه باقی نمانده است.وی افزود: گسترش روز افزون فعالیت قاچاقچیان و استقبال مشتریان از این نوع گوشی ها …

 “حسین پاینده ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شرایط فعلی که میزان واردات گوشی های قاچاق به سهولت صورت می گیرد جایی برای رقابت و فعالیت در بازار پرهیاهوی  تلفن همراه باقی نمانده است.
وی افزود: گسترش روز افزون فعالیت قاچاقچیان و استقبال مشتریان از این نوع گوشی ها باعث شده شاهد فروش بالای این گوشی ها در بازار باشیم.
وی تصریح کرد:  با کاهش ۱۵ درصدی تعرفه، تمامی شرکت های قانونی می توانند با افزایش عرضه گوشی های با گارانتی اصلی در بازار، رضایت خاطر مصرف کنندگان را فراهم کنند. چرا که در آن صورت متقاضیان می توانند به خرید گوشی های اصلی اقدام کنند.
وی افزود: با تعرفه ۱۰ درصدی، فعالان قانونی می توانند با افزایش فعالیت عنان بازار را از دست قاچاقچیان خارج سازند.
پاینده تصریح کرد: تعرفه ۲۵ درصدی واردات و عدم مقابله جدی با قاچاق گوشی تلفن همراه باعث شده است این بازار پرمصرف در اختیار قاچاقچیان قرار گیرد.
وی افزود: در شرایط فعلی بیش از ۹۵ درصد از سهم بازار در اختیار قاچاقچیان قرار گرفته و فعالیت شرکت های قانونی به حداقل رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: بالا بودن تعرفه واردات گوشی تلفن همراه در سال های اخیر که تنها به دلیل حمایت از تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته بود، باعث شد فعالیت قاچاقچیان روز به روز گسترش یابد.
شرکت کامتل به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه عرضه گوشی های ال جی، سونی اریکسون و اچ تی سی در سطح بازار تلفن همراه کشور محسوب می شود.
۱۲۹/۱۵

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا