دومين اپراتور کانادا قيمت گوشي هاي سامسونگ را نصف مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش گوشي هاي u740، r610، m620 ، m530 Canadian Olympic Team Edition   و گوشي هوشمند ACE سامسونگ با نصف قيمت در دسترس کاربران کانادايي قرار مي گيرد. البته اين گوشي ها با قرارداد سه ساله به شرح زير در دسترس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش گوشي هاي u740، r610، m620 ، m530 Canadian Olympic Team Edition   و گوشي هوشمند ACE سامسونگ با نصف قيمت در دسترس کاربران کانادايي قرار مي گيرد.
البته اين گوشي ها با قرارداد سه ساله به شرح زير در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
گوشي کندي بار m620 با دو صفحه نمايش به شکل رايگان عرضه مي شود که قيمت اصلي اين گوشي بدون در نظر گرفتن قرارداد و به شکل آزاد ۹۵/۲۴۹ دلار است؛
گوشي u740 با صفحه کليد کامل به قيمت ۹۵/۹ دلار، بدون قرارداد و به شکل آزاد ۹۵/۲۸۴ دلار و گوشي کشويي r610  به قيمت ۹۵/۱۹ دلار و بدون قرارداد ۹۵/۲۴۴ دلار است.
گوشي m530 Canadian Olympic Team Edition با قيمت ۹۵/۲۴ دلار و بدون قرارداد ۹۵/۲۹۹ دلار و گوشي هوشمند ACE با قرارداد ۹۵/۹۹ دلار و بدون قرارداد ۹۵/۵۴۹ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
البته اين شرکت هنوز دليل اصلي اين اقدام خود را ذکر نکرده اما احتمال مي رود شرکت بل به دليل ارايه گوشي Instinct که قرار است در ماه آگوست آن را عرضه  کند به منظور متمرکز شدن بر بازار بهتر گوشي Instinct با صفحه لمسي اقدام به چنين کاري کرده است.
شرکت بل هنوز درباره قيمت گوشي Instinct خبري منتشر نکرده است اما احتمال مي رود اين گوشي را با سه سال قرارداد به قيمت کمتر از ۲۰۰ دلار به فروش برساند همانطور که اسپرينت اين گوشي را با دوسال قرارداد به قيمت ۱۲۹ دلار و يک برنامه اطلاعاتي گران قيمت عرضه کرد.
البته گوشي Instinct قرار است توسط Telus  اپراتور بزرگ ديگر کانادا نيز در دسترس کاربران قرار گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا