بازار تلفن همراه امسال چشم انداز روبه رشدي دارد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل ويپ، اين گزارش حاکي است که عرضه محصولات جديد تلفن همراه در دومين نيمه سال ۲۰۰۸ علاقه کاربران را برانگيخته است و اپراتورها و شرکت ها يي مانند اپل که گوشي نسل سومي آيفون را اراهي کرده است  ، مي توانند به فروش و …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل ويپ، اين گزارش حاکي است که عرضه محصولات جديد تلفن همراه در دومين نيمه سال ۲۰۰۸ علاقه کاربران را برانگيخته است و اپراتورها و شرکت ها يي مانند اپل که گوشي نسل سومي آيفون را اراهي کرده است  ، مي توانند به فروش و کسب درامد بالا اميدوار باشند.
بر اساس اين گزارش،  شرکت ها مدل هاي جديدي از گوشي هاي پيشرفته به بازار تلفن همراه عرضه مي کنندو اين محصولات  بسيار جالب و شگفت انگيز خواهند بود و باعث تشويق کاربران به تعويض مدل هاي کهنه و قديمي مي شوند.
اين گزارش مي افزايد که سيستم عامل هاي اختصاصي در حال افزايش است و با سيستم عامل هاي استاندارد در حال تعويض هستند که از ويژگي مديريت راحت تر براي اپراتورها و کاربران برخوردارند.
همچنين پيش بيني مي شود که ضريب نفوذ تلفن همراه و پلتفورم هاي استاندارد سازي شده افزايش يابد که استفاده از گوشي را بسيار راحت و آسان مي کند.
مرکز تحقيقاتي ABI Research در دهه ۹۰در نيويورک آمريکا پايه ريزي شد و اين مرکز روي انقلاب فناوري، سرويس ها و زيربناي تکنولوژي هاي روز و استراتژي بازار تحقيق مي کند. 
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا